بازدید 2387

بنيتس: بيلبائو سخت‌ترين حريف ممکن است

کد خبر: ۴۲۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲ 09 August 2014
سرمربي ناپولي اعلام کرد کاري سخت در پلي آف ليگ قهرمانان اروپا دارند زيرا از بين 5 تيم، اين سخت‌ترين حريفي بوده که مي‌توانستند با آن روبه‌رو شوند.

پس از آنکه ناپولي در فصل گذشته به نخستين تيمي بدل شد که با 12 امتياز نتوانسته از مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند، در فصل جاري و در پلي آف رسيدن به مرحله گروهي ليگ قهرمانان نيز با حريفي سخت به نام اتلتيک بيلبائو ديدار خواهد کرد.

به نقل از فارس، رافائل بنيتس با سخت خواندن اين ديدار گفت: از ميان پنج تيمي که مي‌توانستند حريف ما شوند، بدون شک بيلبائو سخت‌ترين آنها بود. آنها فوتبال خوبي ارائه مي‌کنند و همواره با 50 هزار هوادار در سن مامس به استقبال حريفان‌شان مي‌روند که اين موضوع انگيزه و روحيه بالايي به بازيکنان تيم‌ مي‌دهد. ديدار دشواري براي ما خواهد بود. مي‌توانم بگويم يک دوئل بزرگ است اما بايد بگويم ناپولي آماده است تا به همه اهدافش برسد.

ناپولي اميدوار است بتواند تعداد تيم‌هاي ايتاليايي حاضر در ليگ قهرمانان اروپا را به سه برساند. يوونتوس و رم ديگر تيم‌هاي ايتاليايي هستند. ايتاليا يا يک پله نزول ديگر در رده بندي بهترين ليگ‌هاي اروپايي به رتبه پنجم پس از ليگ پرتغال سقوط کرد تا نگراني‌هايي بابت از دست دادن يکي ديگر از نماينده‌هاي خود در فصل‌هاي آينده وجود داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان