بازدید 3226

میثم مصطفی جوکار، تنها دلخوشی کشتی ملایر!

کد خبر: ۴۲۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ 04 August 2014
پیشکسوت کشتی معتقد است: با وضع موجود بعید می دانم در المپیک 2016 از ملایر نماینده ای در رشته ورزشی کشتی داشته باشیم.

"سعید گودرزی" در گفت و گو با ایسنا، افزود: صادق گودرزی متاسفانه بد موقع دچار مصدومیت شد و برای همیشه ورزش را کنار گذاشت. تنها دلخوشی کشتی ملایر در حال حاضر میثم مصطفی جوکار است که بعید می دانم این دلاورمرد خوب ملایری بتواند در المپیک 2016 روی تشک برود، چراکه از نظر سنی شرایط مورد نظر را دارا نیست.

گودرزی تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل مشغله کاری و حضور در کنار خانواده‌ از تیم ملی فاصله پیدا کرده‌ ام. سه سال است که در خدمت کشتی‌ گیران نونهال و نوجوان ملایری هستم.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص کشتی ملایر اضافه کرد: ملایر قبل از علیرضا رضایی‌ منش، ریشه ‌ای در کشتی نوین نداشته است و نمی‌توانیم خود را با مازندران یا کرمانشاه مقایسه کنیم که از گذشته پهلوان‌های به نامی داشته‌اند، نخستین چهره کشتی‌گیر ملایری که موفق به حضور در تیم ملی شد، علیرضا رضایی‌منش بود و آخرین نفر نیز صادق گودرزی!

وی در پایان درباره صادق گودرزی هم اظهار کرد: به عنوان یک مربی و نه یک پدر اعتراف می کنم صادق در کشتی یک نابغه است و در همه رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگسالان عضو تیم ملی بوده و در مقایسه با همه کسانی که الان عضو تیم ملی هستند مدت زمان بیشتری در اردوی تیم ملی حضور داشته است. فکر نمی‌کنم در آینده تاریخ استان همدان و غرب ایران بار دیگر چنین کشتی گیری به خود ببیند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار