بازدید 17138

دستگيري عامل قتل‌هاي سريالي زنان در كردستان

ماجراي قتل‌هاي سريالي از سال 92 و زماني آغاز شد كه زن جواني به قتل رسيد. در اين پرونده زن جواني توسط مردي كه با او ارتباط داشت به قتل رسيده و جسدش در بيابان سوزانده شده بود.
کد خبر: ۴۲۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ 03 August 2014
قاتل سريالي كه سه زن كردستاني را به قتل رسانده بود، دستگير شد.

به گزارش اعتماد، ماجراي قتل‌هاي سريالي از سال 92 و زماني آغاز شد كه زن جواني به قتل رسيد. در اين پرونده زن جواني توسط مردي كه با او ارتباط داشت به قتل رسيده و جسدش در بيابان سوزانده شده بود.

كارآگاهان پليس پس از تحقيقات و بررسي‌هاي مستمر موفق شدند، قاتل را از طريق تماس‌هاي تلفني زن (مقتول) شناسايي و دستگير كنند. متهم پس از دستگيري، به قتل زن جوان اعتراف كرد و محل دفن جسد را نيز به ماموران نشان داد.

ماموران با كندن زمين، جمجمه و دو مچ پا متعلق به زني را پيدا كرده و براي كشف هويت صاحب استخوان‌ها، از خانواده مقتول خواستند تا براي تست دي. ان.‌اي به آزمايشگاه مراجعه كنند.

راز دومين جنايت بر‌ملا شد

پس از اعلام جواب آزمايش دي. ان.‌اي مشخص شد بقاياي جسد ارتباطي به پرونده ندارد و حكايت از جنايت ديگري دارد كه ممكن است به دست اين مرد انجام شده باشد.

ماموران و كارآگاهان پليس آگاهي در خلال تحقيق روي پرونده اين زن، پرونده‌هاي گذشته را بررسي كردند و ضمن تحقيقات، ذهن‌شان به پرونده زني معطوف شد كه سال 91 از خانه خارج شده و هرگز بازنگشته بود.

ماموران پس از مطالعه مجدد اين پرونده و هماهنگي با مقام قضايي، پدر زن گمشده را به آزمايشگاه پزشكي قانوني برده و از او تست دي. ان.‌اي گرفتند و مشخص شد بقاياي جسد متعلق به فرزند همين مرد است.

اين در حالي بود كه ماموران با اين تصور كه اين دو قتل با هم ارتباط دارند، شروع به جمع‌آوري مستندات خود كردند تا راز اين قتل را كشف كنند.

جمع‌آوري مدارك و مستندات همچنان ادامه داشت تا سرانجام پرونده در اوايل سال 93 به نتيجه رسيد و قاتل كه پس از مواجه شدن با مدارك و مستندات پليسي چاره‌يي جز اعتراف نداشت، پرده از راز قتل هولناك زن جوان ديگري برداشت.

اعترافات تكان‌دهنده قاتل

قاتل در اعترافات تكان‌دهنده‌اش گفت: در اوايل سال 91 با زن جواني در پارك سنندج آشنا شدم و به او پيشنهاد ازدواج دادم. همين پيشنهاد باعث شد تا اين زن به خانه من بيايد.

اين مرد بي‌رحم افزود: پس از چند بار رفت و آمد زن جوان و برقراري رابطه نامشروع با او، از من خواست تا با او ازدواج كنم و تهديدم كرد اگر اين كار را نكنم، از من شكايت خواهد كرد.

قاتل شيطان‌صفت در ادامه گفت: من كه از صحبت‌هاي زن جوان عصباني شده بودم سرش را چند بار به سنگ آشپزخانه كوبيدم و او را به قتل رساندم. وقتي از مرگ او مطمئن شدم، طلاهايش را كه شامل يك حلقه النگو، يك جفت گوشواره، يك حلقه انگشتر نقره مي‌شد برداشتم و جسد را به منطقه خلوتي بردم.

وي ادامه داد: سپس با جمع‌آوري چوب درختان جسد را به آتش كشيده و تمامي وسايل همراه او را از قبيل، گوشي و كيف زنانه سوزاندم. همه وسايلش سوخت، اما جمجمه و دو مچ پاي زن جوان كاملا نسوخته بود. براي اينكه ردي از اين جنايت باقي نگذارم، آنها را در همان زمين دفن كرده و بقيه جسد را در داخل گوني ريخته و داخل سطل زباله شهرداري انداختم.

قاتل گفت: طلاهاي مقتول را نيز داخل آجرهاي داخل حياط منزلم مخفي كردم و چون به همين شيوه جسد متعلق به زن اول را نيز سوزانده بودم، در كنار بقاياي جسد اول دفن كردم و زماني كه توسط ماموران آگاهي دستگير شدم، حواسم نبود و محل جسد مقتول دوم را نيز به پليس نشان دادم.

در ادامه كشف اين جنايت‌ها، ماموران با هماهنگي بازپرس پرونده به خانه قاتل رفته و با راهنمايي‌هاي او يك حلقه النگوي طلا متعلق به مقتول دوم كه داخل ديوار حياط، به صورت ماهرانه جاسازي و روكشي از ماسه و سيمان روي آن كشيده شده بود كشف و جهت شناسايي به رويت اولياي دم و بستگان مقتول رسيد كه مورد تاييد قرار گرفت.

كشف سومين قتل سريالي

ماموران پليس آگاهي در ادامه تحقيقاتشان از آنجايي كه احتمال مي‌دادند جنايت‌هاي اين مرد به همين دو مورد ختم نشود، پرده از قتل زن 40 ساله مطلقه‌يي هم برداشتند. قاتل اين زن را نيز در سال 92 و با همان شگرد پيشنهاد ازدواج و ايجاد رابطه نامشروع به قتل رسانده و بقاياي جسدش را پس از سوزاندن جلوي در خانه‌اش دفن كرده بود.

احتمال جنايت‌هاي ديگر

سردار خرم‌نيا، فرمانده انتظامي كردستان با تاييد اين خبر گفت: تحقيقات كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي در اين رابطه و كشف ساير جنايت‌هاي احتمالي اين مرد شيطان صفت همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱
خدا می دونه چنتا دیگه رو کشته
چقدر تکان دهنده بود.
ننوشتین چجوری دستگیرش کردن
چنین مردان بایستی در ملا عام اعدام شود
حيوان وحشي!
خدا قاتل را لعنت کند که امر مقدس ازدواج را بهانه ای برای فریب دادن زنان ساده قرار می داده و با بی رحمی آنها را می کشته است . این زنان چرا به راحتی به یک مرد غریبه اعتماد می کرده اند ؟ خدا رحمتشان کند این فاجعه خیلی وحشتناک است .
زنی که با یک پیشنهاد ازدواج اون هم در پارک به خونه قاتل رفته یا خیلی احمق تشریف داره یا اون هم شیطان صفته
پاسخ ها
رجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
دوست عزیز خارج نشین: متاسفانه همه شرایط در جامعه ما دست به دست داده اند تا برخی زنان این چنین ساده لوحانه گول بخورند. خیلی از اینها حتی اگر رابطه ای هم برقرار کنند تع دلشان ازدواج است . شانس ازدواج واقعا کم شده و جوانان تمایلی به ازداج ندارند. این یک حقیقت است که رابطه ی نامشروع در جامعه ما زیاد شده.متاسفانه ما ایرانی ها هم واقعا بدون تعارف همه بد شده ایم. حتی اگر آن زن اشتباه هم کرده باشد حقش مرگ فجیع نیست و حالا که این طور شده آن مرد هم باید به طرز فجیع تری اعدام شود. لطفا عده ای هم مسائل حقوق بشری را قاطی نکنند. اعدام این فرد درس عبرتی برای همه کسانی خواهد بود که در آستانه انجام این اقدامات هستند. خیلی ها در جامعه ما بیمار جنسی هستند و از طرفی جامعه درمانی اصولی برای اینها ندارد. پس خانواده ها و زنان باید مراقب خودشان باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
به همين سادگي قضاوت نكن
ولي چيزي كه مشهوده قتل هاي انجام شده و عمل شنيع اين مرد حيوان صفت بوده
پناه بر خدا از شياطين انس و جن
عجب جامعه ی بیماری داریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی