بازدید 5791

ایوبی: منتظر بازگشت بیضایی هستیم

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه ساخت فیلم سینمایی «مقصد» در انتظار بازگشت بهرام بیضایی است از بلاتکلیفی نمایش «گزارش یک جشن» ابراهیم حاتمی‌کیا خبرداد.
کد خبر: ۴۲۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ 02 August 2014
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه ساخت فیلم سینمایی «مقصد» در انتظار بازگشت بهرام بیضایی است از بلاتکلیفی نمایش «گزارش یک جشن» ابراهیم حاتمی‌کیا خبرداد.

 به گزارش فارس، حجت‌الله ایوبی صبح امروز با حضور در ساختمان مرکزی سازمان انتقال خون به منظور اهداء خون به مردم غزه با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص روند سالن‌سازی در سینما گفت: در حال آماده‌کردن طرح جامع برای این موضوع هستیم و از قبل گفت‌وگوهایی را با بخش‌های مختلف هیات دولت درباره شارژ کارت سینما و پروسه سالن‌سازی انجام داده‌ایم که نظر رئیس جمهور نیز درباره این طرح جلب شده است.

وی افزود: فیلم خوب باید ساخته شود و سالن هم باید خوب باشد تا ارتباط بین مردم با سینما برقرار شود چون مردم نشان داده‌اند که تمایلی به دیدن فیلم در سالن‌های کهنه و فرسوده ندارند.

رئیس سازمان سینمایی همچنین در خصوص بازگشت بهرام بیضایی با فیلم‌نامه «مقصد» به سینما تصریح کرد: موافقت اصولی با فیلم‌نامه مقصد انجام شده است و منتظر بازگشت او به ایران هستیم تا این پروژه به جریان بیفتد.

ایوبی ادامه داد: البته با ناصر تقوایی نیز در مورد ساخت فیلم صحبت کرده‌ایم اما هنوز ایشان طرحی را به سازمان سینمایی ارائه ندادند و به بحث ارائه طرح آن را بررسی خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص روشن‌ شدن تکلیف نمایش مردمی فیلم «گزارش یک جشن» گفت: هنوز تصمیمی برای نمایش عمومی این فیلم گرفته نشده چرا که جلسه‌ای با ابراهیم حاتمی‌کیا برگزار نکرده‌ایم و همه چیز درباره نمایش «گزارش یک جشن» به برگزاری این جلسه و صحبت‌های حاتمی‌کیا بستگی دارد.

ایوبی در خاتمه صحبت‌هایش در خصوص نمایش فیلم سینمایی «پاداش» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: با «پاداش» کمال تبریزی مشکلی نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار