بازدید 24068

قیمت اجاره آپارتمان‌های 70 متری در تهران

افزایش اجاره بها و قیمت خانه باعث شده تقاضا برای اجاره واحدهای کوچک افزایش یابد و با توجه به اینکه هر سال به مبلغ اجاره‌شان اضافه می‌شود مجبورند سراغ خانه‌های کوچک‌تر بروند که این امر باعث شده میزان تقاضای این واحدها افزایش داشته باشد، البته طبق استعلام از بازار مسکن نرخ بهای ماهانه یک واحد مسکونی 70 متری در جنوب تهران حدود یک میلیون 50 هزار تومان است.
کد خبر: ۴۲۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ 27 July 2014
افزایش اجاره بها و قیمت خانه باعث شده تقاضا برای اجاره واحدهای کوچک افزایش یابد و با توجه به اینکه هر سال به مبلغ اجاره‌شان اضافه می‌شود مجبورند سراغ خانه‌های کوچک‌تر بروند که این امر باعث شده میزان تقاضای این واحدها افزایش داشته باشد، البته طبق استعلام از بازار مسکن نرخ بهای ماهانه یک واحد مسکونی 70 متری در جنوب تهران حدود یک میلیون 50 هزار تومان است.

به گزارش ایسنا، با آغاز فصل جابه‌جایی و داغ بودن بازار اجاره‌ها با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و میزان بالای قیمت‌ مسکن، بررسی‌ها در این بخش حاکی از آن است که تقاضا همچنان برای اجاره واحدهای کوچک بالاست.

بر این اساس میانگین اجاره بهای واحدهای 70 متری با میانگین عمر زیر 10 سال در جنوب شهر یک میلیون 50 هزار تومان و در شمال شهر دو میلیون 900 هزار تومان است.

هم‌چنین بررسی میدانی خبرنگار ایسنا از وضعیت میزان متقاضیان واحدهای کوچک در سطح شهر تهران نشان می‌دهد که متقاضیان با توجه به شرایط مالی و میزان تورم در جامعه معتقدند که قیمت‌ها هم چنان بالاست و برخی از صاحبان خانه‌ برای تمدید قرداد میزان اجاره را بالاتر هم برده‌اند.

این در حالی است که بازار مسکن بهار امسال به پیشواز تابستان رفت و بازار اجاره‌ را گرم کرد چراکه میزان اجاره نشینی در سه ماه آغازین امسال 11 درصد نسبت به زمستان سال گذشته افزایش یافت و با آغاز فصل تابستان که از آن به عنوان فصل جابجایی مستاجران یاد می‌شود این روند رو به افزایش رفته است.

قیمت اجاره بهای واحدهای 70 متری با عمر زیر 10 سال ساخت در نقاط مختلف تهران به شرح زیر است:

- یک واحد 70 متری واقع در خیابان میرداماد با یک سال قدمت به قیمت 20 میلیون تومان پول پیش و دو میلیون و 300 هزار تومان اجاره که معادل پرداختی ماهانه آن با درنظر گرفتن 30 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان ودیعه در بازار مسکن، حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در خیابان تهرانپارس با دو سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 25 میلیون تومان پول پیش و 600 هزار تومان اجاره که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 350 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در اشرفی اصفهانی، پونک با عمر بنای سه سال به قیمت 54 میلیون تومان رهن کامل که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 620 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در شهرک نفت،‌ دو خوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت 27 میلیون تومان پول پیش و یک میلیون تومان اجاره که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 810 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در خیابان نارمک، دوخوابه همراه با انباری به قیمت 50 میلیون تومان رهن کامل که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در خیابان ستارخان‌، یک خوابه، تک واحدی به قیمت 40 میلیون تومان پول پیش و 300 هزار تومان اجاره که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان است.

- یک واحد 70متری واقع در خیابان طوس با قدمت 10 ساله به قیمت 33 میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل پرداختی آن یک میلیون و 50 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در عارف جنوبی با قدمت پنج سال به قیمت 20 میلیون تومان پول پیش و 400 هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در سهروردی شمالی دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 50 میلیون تومان پول پیش و یک میلیون و صد هزار تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و 600 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در میدان تسلیحات دو خوابه ، با سه سال قدمت به قیمت 30 میلیون تومان پول پیش و 450 هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 350 هزار تومان است.

جدول قیمت اجاره بهای واحدهای 70 متری با عمر زیر 10 سال ساخت در نقاط مختلف تهران به شرح زیر است:


متراژ منطقه امکانات قیمت (معادل پرداختی ماهانه)
70 خیابان میرداماد - 2 میلیون و 900 هزار تومان
70 خیابان تهرانپارس پارکینگ و انباری یک میلیون و 350 هزار تومان
70 اشرفی اصفهانی، پونک - یک میلیون و 620 هزار تومان
70 شهرک نفت ‌دو خوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور یک میلیون و 810 هزار تومان
70 خیابان نارمک دوخوابه همراه با انباری یک میلیون و 500 هزار تومان
70 خیابان ستارخان‌ یک خوابه یک میلیون و 500 هزار تومان
70 خیابان طوس - یک میلیون و 50 هزار تومان
70 عارف جنوبی - یک میلیون تومان
70 سهروردی شمالی دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری دو میلیون و 600 هزار تومان
70 میدان تسلیحات دو خوابه یک میلیون و 350 هزار تومان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲۸
ولقعا متاسفم.
هر سال خانواده های بیشتری دارن مستاجر نشین میشن.

من نمیدونم گرفتن مالیات 20 برابری یا 30 برابری از واحد های خالی اینقدر سخته که دولت هنوز نتونسته کاری برای این مقوله کنه؟؟؟

هر روز یه سری دارن تو جامعه پولدار و پولدار تر میشن و عده بسیار بسیار زیادی دارن فقیر تر میشن
پاسخ ها
بهار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
دوست عزیز! گرفتن مالیات چند برابری کار سختی نیست، اما مالک محترم بعدش همین مالیات رو از مستأجر بیچاره می گیره! !!.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
نه دیگه این کار باعث میشه که مالک تحت هر شرایطی خونه شو کرایه بده نه اینکه خالی بزاره تا یه روزی قیمت توسط مافیا مسکن بره بالا بعد بندازه به خلق الله که

میتونن یه برنامه درست حسابی و منطقه ایی بچینن واسه اجاره نشینی اما نمیخان اینکارو کنن
شمسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
در واقع علتش اینه که مالک همون خونه ها باید در این مورد تصمیمم بگیرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
کسانی باید این قانون رو تصویب و اجرا کنن که بخش عمده ای از درآمدهاشون بر پایه ی آشفتگی بازار مسکن استواره. پس سخته. باور کنین سخته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
انتشار این قیمت ها کار درستی نیست
اینها رویای یک مالک هست که توی روزنامه اومده و شما هم منتشرش می کنید و میشه نرخ برای بقیه
خداییش کجای تهرانپارسه اینی که گذاشتی 1.350.000 ما بریم زود اجاره ش کنیم. والله ما هر چی گشتیم تو تهرانپارس خونه ای که بشه توش نشست (نه خرابه) 70متری زیر 40تومن رهن با ماهی 600 تومن اجاره کمتر پیدا نکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
من آپارتمانم را در تهرانپارس با 70 متر با آسانسور و انبار و پاركينگ و ساختمان خيلي خوب دادم 18 ميليون رهن و 450 هزار تومان اجاره.
در شرایطی که بازار مسکن راکد هست و قیمت ها شاید کاهش پیدا کنند این کار درست نیست که جو و فضای گرانی را تبلیغ می کند
بنده ديروز در شهرارا يك آپارتمان 100 متري نوساز رو 100 م اجاره كردم
حقيقتا اين روا ست ؟ 30 م قرض كردم
خوب قرار نیست خانه ارزان شود که دوستان از شهرستان مهاجرت کنند بیان تهران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
قرار نیست تو بشینی تهران و شهرستانیه کار کنه تا برا تو امکانات مهیا بشه. در خواست بده امکاناتو ببرن شهرستان تا خونه تو تهران ارزون بشه
سلام
قیمتها واقعی نیست. از کجا قیمت گرفتین
این قیمت ها که مال 10 سال پیشه،
میگن چرا ازدواج نمی کنند جوون ها...
اجاره یه خونه هفتاد متری از حقوق منم بیشتره!! بعد با چه رویی دولت میگه آمار ازدواج پایینه رشد جمعیت منفی شده !!!! با کدوم پول بریم ازدواج کنیم و بچه دار شیم !!! بعد میگن امار فساد و فحشا بالا رفته !!
این قیمتها که شما زدید شاید مشتری چندانی هم نداشته باشه، و ممکن بوده چند روز بعد صاحبخانه راضی بشه که پایین تر هم اجاره بده، ولی شما با این اعلام قیمت و جدول قیمت باعث میشین که این قیمتها تثبیت بشه و صاحبخانه در ذهن خودش دیگه هیچ تغییری نداشته باشه.
با این اعلام قیمتها دلالها بازار دلار روهم به هم ریختن، اگر خدای نکرده برای یک نفر هم این گرانی وتثبیت قیمت اتفاق بیفته اون دنیا قیامت یقه شما رو میگیرن که چرا بازار سیاه درست کردی. اون مستاجری که یکسال باید با اون کرایه سر بکنه و سختی بکشه و از مخارجش بزنه به خاطر تثبیت قیمتی بوده که شما ایجاد کردین.
جناب آقای روحانی شعار شما روحیه امید و نشاط در جامعه بود واقعا با این اوصاف و این بلاهایی که سر مردم بیچاره می آید می توان به آینده امیدوار بود. مسکن یک کالای مصرفی است و نیاز مردم چرا باید وسیله ای برای سودجویی عده ای و فشار کمرشکن برای عده ای دیگر باشد
میگن چرا ازدواج نمی کنند جوون ها...
قانون ماليات گرفتن از خانه هاي خالي ميبايستي اجرايي شود تا اجاره منطقي شود.
مسکن مهر به قشر اسما ضعیف داده شد.
قشر مرفه هم که خودشون مسکن دارن.
این وسط فقط قشر متوسط کلاهش پس معرکه است و امثال من با وجود تحصیلات عالی دارن به گدایی میفتن.
برای مقایسه باید امکانات مشابه باشند متراژ مشابه سن ساختمان برابر
این دیگه چه جدولیی که بالا گذاشتید
به نظر شما آیا شهری که نه آب داره نه برق داره نه هوا داره هم ترافیک داره وگرانی فراوان جای زندگی والا نه ...
اصل موضوع اینکه شما آب تهرون خوردید دیگه نمی خواهید برگردین ولایت
بهتره شما برین ولایت هم اجاره کمتر بدین هم جا رو برا ما باز کنین که دیگه اینقدر مجبور نشین غور غور کنیین .
خیلی گرونه با این حقوق کارمندی چه جوری اجاره کنیم؟
از اروپا گرانتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
نرفتي اروپا تا ببيني اونجا گرونتره .
در هیچ کجای دنیا خانه یک کالای سرمایه ای نیست ولی متاسفانه در ایران در حال حاضر مراکز دولتی و موسسات پولی و بانکی از این حقوق اولیه هر شهروند بعنوان یک تجارت پر سود استفاده میکنند .
به راستی کار بسیار مشکلی است اگر دولت اعلام کند هر سر پرست خانواده و با ارائه کارت ملی تنها میتواند مالک یک مسکن باشد تا کسی دهها خانه نخرد تا سال دیگر به قیمت بیشتر بفروش برساند . آقای ح ه با افتخار اعلام میکند من در فلان سال 530 هکتار زمین در لواسان خریدم و با فروش آن در امروز صاحب میلیارد ها تومن ثروت شدم و قوه قضایی اسلامی هم انگار نه انگار بخدا مشکل مسکن در این کشور را میتوان یکماه حل کرد .
متاسفانه همه كارها از روال طبيعي خارج شده. به اين راحتي درست بشو نيست. هر كسي هم بگويد درست مي‌كنم شعار داده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار