بازدید 5006

نگاه شما: برو قوی شو اگر توافق با 5+1 طلبی

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹ 22 July 2014
مهدی حاج محمود عطار در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

ما در حال مذاکره با 5+1 هستیم و البته درخصوص تمدید مذاکرات  برای 4 ماهه دیگر هم با هم توافق کردیم . باشه خوبه ولی یه نگاهی به مناقشات پایین باندازیم شاید خالی از لطف نباشد :

1- روسیه و آمریکا ( اینجا بخوانیم غرب ) در خصوص اوکراین باهم دعوا دارند !

2- روسیه و چین و ایران در خصوص سوریه با آمریکا و انگلیس و آلمان باهم دعوا دارن !

3- آلمان با آمریکا بر سر مساله ی جاسوسی با هم دعوا دارن !

4- آمریکا و روسیه یکدیگر را تحریم می کنند !

5- چین و روسیه در خصوص کره شمالی با آمریکا و غرب دعوا دارن !

6- ایران و آمریکا در خصوص سوریه و لبنان و عراق با هم دعوا دارن !

7- این وسط یه هواپیمای دیگه از مالزی رو میزنن میندازن بعد میگن پیش مرگ پوتین شده ! بعضی ها میگن هواپیما اولی رو هم با موشک ساقط کردن !!! ( خدا می داند. )

8- یه مقام اطلاعاتی از آمریکا به روسیه پناهنده میشه و اونجا شروع به افشا گری می کنه !

کل دنیا و چشم و گوش های حقوق غیر بشری در مقابل جنایات اخیر و قدیم صهیونیست ها در غزه و فلسطین خاموشند و این یعنی در عرصه ی فریاد رسی مظلومان فلسطینی ایران تنهای تنهاست . و تازه آمریکا به اسرائیل تذکر لطیف داده یه مقداری دقیق تر آدم بکش لطفا !!! و تازه باز هم آمار کشته شدگان بیشتر زنان و کودکان هستند !

اینها رو با هم جمع کنید و بهشون طولانی شدن مذاکرات رو هم اضافه کنید . من که نتیجه میگیرم تو این اوضاع و احوال مگه میشه به نتیجه برسیم ؟ مگه ممکنه این همه تفرق آرا و مسائل گوناگون که با هم گره خورده نتیجه بخش بشه ؟ و البته تضمینی هم باشه برای ادامه ی هر نتیجه ای که بدست می آید وجود داشته باشه ؟

خود اون 5 قدرت با هم درگیرن . این وسط ما هم از هیچ حق مسلمی نباید پایین بیاییم . به تمام اینها مسائل  مختلف سنگ اندازی های اعراب و قصه ی داعش و بوکوحرام و انواع اتفاقات افغانستان رو هم که بخواهی اضافه کنی باز هم بنظر یه نتایجی خارق العاده ای رو بتونی تصور کنی .

اینکه رهبری معظم نظام از مذاکره کنندگان حمایت می کنند ، یعنی با حفظ خط قرمز ها جلو رفتن ایرادی ندارد ، ولی مگه تو این بازار مکاره تصور توافقی طولانی مدت ممکن است ؟ این که ایران به تنهایی در حال مذاکره با 5 قدرت سیاسی جهان و البته آلمان به عنوان یکی از بزرگترین قدرت های اقتصادی جهان است ، صرف نظر از هر نتیجه و داستان  یعنی افتخار و غرور ملی . یعنی همه ی ایران در مقابل همه ی قدرت ها و این ناخود آگاه و خود آگاه یعنی اذعان به قدرت مسلم ایران در جهان .

خوش بینی همیشه خوب است و ما به آن سفارش نیز شده ایم اما خوش خیالی و حمل به صحت کردن تمام آنچه واقعیتش را دیده و لمس کرده ایم ، کمی دور از منطق بنظر می رسد . تعامل با دنیا و برقراری انواع روابط اقتصادی و سیاسی و رفع کامل تحریم ها و .... بسیار خوب است . کدام انسان عاقلی از زندگی با صلح در کنار دیگرانی که مثل خودش فکر می کند ناراضی است ؟! پس ما نیز خواهان رفع تماهی خصومت ها در جهانیم و در این عرصه خودمان نیز حرکت می کنیم ، اما از قدیم نیز گفته و شنیده ایم که "برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست