بازدید 4839

شمار شهدای غزه به ۳۰۷ تن رسید

از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تا به امروز تعداد شهدای فلسطینی به ۳۰۷ نفر رسید که در بین آنها ۷۲ کودک، ۲۴ زن و ۱۸ فرد سالخورده به چشم می‌خورد. همچنین ۲۲۶۸ نفر زخمی شدند که ۶۵۷ نفر از آنها کودک ،۴۰۸ تن زن و ۹۸ نفر نیز سالخورده‌اند.
کد خبر: ۴۱۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳ 19 July 2014
از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تا به امروز تعداد شهدای فلسطینی به ۳۰۷ نفر رسید که در بین آنها ۷۲ کودک، ۲۴ زن و ۱۸ فرد سالخورده به چشم می‌خورد. همچنین ۲۲۶۸ نفر زخمی شدند که ۶۵۷ نفر از آنها کودک، ۴۰۸ تن زن و ۹۸ نفر نیز سالخورده‌اند.

به گزارش تسنیم، 20 شهروند فلسطینی جمعه شب در مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسیدند تا با احتساب آنها شمار شهدای فلسطینی از آغاز عملیات زمینی ارتش رژیم اسرائیل از پنجشنبه شب تاکنون به 57 نفر افزایش یابد.

جنگنده های ارتش رژیم اسرائیل با حمله به منطقه شرق شهر رفح نیز سه عضو یک خانواده را شهید و سه نفر دیگر از آنها را زخمی کردند.

پنج عضو یک خانواده فلسطینی بخشی از این شهدا هستند که در جریان اصابت گلوله توپخانه ارتش رژیم اسرائیل به خانه آنها در منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

دو محله الشجاعیه و التفاح شهر غزه نیز دیشب هدف گلوله باران توپخانه ای رژیم اسرائیل قرار گرفت که چهار نفر شهید و 10 نفر دیگر زخمی شدند. دو برادر کودک 7 و 4 ساله از جمله شهدای حمله توپخانه ای ارتش رژیم اسرائیل به محله الشجاعیه بودند.

یک کودک دوساله به نام رزق احمد الحایک و یک کودک 13 ساله به نام سارة محمد بستان از دیگر شهدای فلسطینی حملات ارتش رژیم اسرائیل بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی