بازدید 6769
۱

نارنجک‌های جنگ جهانی دوم آماده انفجار

گروه پلیس پس از خنثی کردن نارنجک‌ها، آن‌ها را بررسی کردند که مشخص شد این سه نارنجک متعلق به جنگ جهانی دوم است و فردی عمدی آن‌ها را در ساحل چیده است.
کد خبر: ۴۱۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰ 18 July 2014
مادر انگلیسی با هشیاری و در واکنشی سریع خود و خانواده‌اش را از یک قدمی سه نارنجک آماده انفجار نجات داد.

به نوشته ایران، «آماندا لاکی» 37 ساله در سواحل «ایسکس» با همسر و فرزندش در حال‌گشت و گذار بود که ناگهان چشمش به شیء عجیبی شبیه یک نارنجک افتاد. او که تابه‌حال این سلاح مرگبار را از نزدیک ندیده بود برای بررسی بیشتر به آن نزدیک‌تر شد که دو نارنجک دیگر را نیز در نزدیکی آن پیدا کرد.

زن که بیم انفجار این بمب‌های آماده را داشت با اطمینان از ماهیت آن‌ها، با فریادهایش مردم و همسر و فرزندانش را فراری داد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

نیروهای پلیس بلافاصله پس از این گزارش به محل اعزام و گروه خنثی‌کننده بمب نیز وارد عمل شدند. این گروه پس از خنثی کردن نارنجک‌ها، آن‌ها را بررسی کردند که مشخص شد این سه نارنجک متعلق به جنگ جهانی دوم است و فردی عمدی آن‌ها را در ساحل چیده است.

سخنگوی پلیس در این باره می‌گوید: شکل قرار گرفتن این نارنجک‌ها نشان می‌دهد که یک نفر عمدی آن‌هارا در ساحل جاسازی کرده و با توجه به وضعیت این بمب‌های آماده انفجار نمی‌توان آن‌هار ا سوغات دریا نامید.

خوشبختانه با عملکرد بموقع پلیس، اتفاق تلخی رخ نداده اما تحقیقات درباره پیدا کردن عامل این اتفاق با جدیت دنبال می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
حالا ميگذارن تقصير مسلمونا!!! !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی