بازدید 9794

قطار مسافری مشهد ـ شوشتر دچار سانحه شد

قطار مسافری مشهد ـ شوشتر صبح امروز در برخورد با قطار باری در «ایستگاه تنگ هفت» لرستان دچار سانحه شد.
کد خبر: ۴۱۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 17 July 2014
قطار مسافری مشهد ـ شوشتر صبح امروز در برخورد با قطار باری در «ایستگاه تنگ هفت» لرستان دچار سانحه شد.

به گزارش ایرنا، یکی از مسافران این قطار در تماسی گفت: این حادثه ساعت پنج و پنجاه دقیقه صبح روز پنجشنبه برای قطار مسافری شماره 187 که از مشهد عازم شوشتر بود رخ داد.

سیدحبیب پژوهیده افزود: این حادثه زمانی رخ داد که به رغم جا ماندن یک واگن قطار باری در مسیر عبور قطار مسافری در ایستگاه تنگ هفت، به دلیل روشن بودن چراغ سبز برای عبور، قطار مسافری با آن برخورد کرد.

وی گفت: این حادثه تعدادی مصدوم بر جای گذاشت که قرار است برای درمان به اندیمشک منتقل شوند.

این در حالی است که روابط عمومی راه آهن ناحیه زاگرس از وقوع این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۶
مگر شوشتر راه آهن دارد
مسولان ما سالهاس در بحث مردم داخل خوابن وگرنه کشور ثروتمند شده فقیرنشین اگه دینمون اسلام مخصوصا شیعه نبود که واویلا بود
چرا اینقدر حاثه قطار زیاد شده
حوادث راه آهن داره زیاد میشه
اي كاش مديران ارشد راه آهن جمهوري اسلامي به جاي عذرخواهي هاي صوري كه بيشتر جنبه شوي تبليغاتي براي آنها دارد به اصلاح رويه هاي انجام اقداماتي اصلاحي مي پرداختند.
از طرف ديگه اونقدر سر خودشون رو با واگذاري غير قانوني پروژه ها به شركتهايي كه منافعي در اون دارند گرم كردند كه به فكر اين چيزها نيستند.
به نظرم ميزان رخ دادن سانحه براي قطارها طي چند ماه اخير به صورت غيرعادي رشد داشته است! از طرفي قيمت بليط‌ها رشد صددرصدي داشته است و كيفيت خدمت رساني نيز با حذف وعده‌هاي غذايي و ... كاهش يافته است! كاش خبرنگاران پيگير شده و گزارش جامعي تهيه كنند.
آخه مگه شوشتر راه آهن داره ؟ فکر کنم بلیط شوشتر مشهد فروختند بعد با اتوبوس بردنشون اندیمشک
قربون دروازه خوزستان كه انديمشك باشه!
حالا ببينيم مديركل استعفا ميدهد وروساي ادارات راهم عوض مي كنند يا مقام بالاتري بايد استعفابدهد يا جان مسافرين ايراني مهم نيست قطار تهران مشهد 15 / 3 در امروان بخاطر اتباع خارجي بود كه با مسولين برخورد شد
چرا مدیرعامل راه آهن راستش را نگفت و در سانحه قطار باری با مسافری در 15 خرداد 93 در ایستگاه امروان دامغان توبیخ کتبی درج در پرونده برای رئیس گروه نظارت خط و رئیس اداره ارتباط و علائم راه آهن شمالشرق صادر نکرد اگر تا یک هفته دیگر این کار انجام نشود حتماً این نکته به گوش نمایندگان مجلس خواهد رسید.
تا زمانیکه مسئول ایمنی ونظارت برشبکه برکنار نشود حادثه برخورد قطار همچنان ادامه دارد پس ای مدیرعامل راه آهن بخود بیا و کاری کن
هر دم ازاين باغ بري ميرسد .
امیدوارم مدیران ارشد راه آهن از خواب خرگوشی بیرون بیایند و نسبت به تسویه حساب با پرسنل بازنشسته در راه آهن وشرکتهای خصوصی این مجموعه اقدام و نسبت به نوسازی بدنه نیروی انسانی جوان اقدام تا تحولی جدید در این صنعت در ایران بوجود آیدزیرا طرز تفکرات قدیمی این عزیزان بر عملکرد منفی این نهاد سایه افکنده است.امیدوارم امیدورام
انشاا... تمام هموطنان عزیزمان که در این حادث صدمه دیده اند لباس عافیت بر تن کنند
وضع خدمات در راه اهن خوب نيست مرتب حادثه بوجود مي أيد
وضعیت راه آهن و قطارها در ایران افتضاحه و تنها کار مسئولین هم گران کردن روز به روز بلیط های قطار و کاهش کیفیت خدمات است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل