بازدید 3986

پاداش قهرمانل آلمان در ادوار مختلف جام جهاني

کد خبر: ۴۱۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ 15 July 2014
پاداش قهرماني بازيکنان آلمان در مدت 6 دهه از 5 ميليون تومان به يک ميليارد و سيصد و بيست ميليون تومان افزايش يافت و 264 برابر شد.

يکي از موضوعاتي که پس از کسب پيروزي يک بر صفر آلمان مقابل آرژانتين در فينال جام جهاني 2014 و دسترسي به مقام قهرماني جام بيستم مطرح شد، بحث پاداش‌ها بود.

طبق آنچه به ثبت رسيده ملي‌پوشان ژرمني بعد از دست‌يابي به اين عنوان صاحب رقمي قابل توجه بابت تلاش‌ و ممارست زيادشان در مسير قهرماني شدند.

يک بررسي اجمالي مشخص مي‌کند بازيکنان آلماني که اين دوره قهرمان شدند بسيار بيشتر از ستاره‌هاي هموطن خود در سه قهرماني قبلي پاداش دريافت کرده‌اند.

*جام جهاني 1954 :‌ 5 ميليون تومان به اضافه يک تلويزيون!

اولين مرتبه‌اي که آلمان‌ها به مقام نخست جهان رسيدند، جام جهاني 1954 در برن سوئيس بود. پس از آنکه تيم «زپ هربرگر» ‌افتخارآفريني کرد، هر يک از نفرات آن تيم 1250 يورو (5 ميليون تومان) به اضافه يک دستگاه تلويزيون جايزه گرفتند.

*جام جهاني 1974 : 132 ميليون تومان پاداش به اضافه فولکس قورباغه‌اي

ميزان پاداش‌هاي بازيکنان آلماني در مدت 20 سال از کسب نخست مقام نخست تا سال 1974 که ياران فرانتس بکن‌باوئر افتخارآفرين شدند، رشد چشم‌گيري کرد و از 5 ميليون تومان به 132 ميليون تومان بالغ شد.

براساس آنچه در تاريخ به ثبت رسيده تک تک اعضاي تيمي که مربيگري‌اش برعهده «هلموت شوئن»‌فقيد بود»، 30هزار يورو به اضافه يک دستگاه فولکس قورباغه‌اي پاداش گرفتند.

*جام جهاني 1990 : فقط 286 ميليون تومان

در جام جهاني 1990 ايتاليا که تيم آلمان با ستارگاني همچون ماتيوس، برمه، کلينزمان،‌فولر، بوخوالد، ليت‌بارسکي، هسلر و ... و مربيگري فرانتس بکن‌باوئر به مقام نخست رسيدند و سومين ستاره قهرماني خود را حک کردند، به اعضا تيم ملي 286 ميليون تومان پاداش داده شد.

اين رقم در اصل 65 هزار يورو بود.

*جام جهاني 2014: 300 هزار يورو

هم اکنون با پايان يافتن جام جهاني 2014 برزيل و کسب مقام نخست هر يک از اعضا تيم تحت امر يواخيم لو صاحب 300 هزار يورو (يک ميليارد و سيصد و بيست ميليون تومان) شده است.

اين رقم نشان مي‌دهد در خلال 60 سال از اولين تا چهارمين قهرماني آلمان‌ها ميزان پاداش آنها 264 برابر شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها