بازدید 4830

عزت‌الله انتظامي: جوانان مهرجويي را نمي‌شناسند

بازيگر قديمي سينما و تئاتر معتقد است نسل جديد شناختي نسبت به داريوش مهرجويي و سينماي او ندارد و نمايش فيلم هاي مهرجويي در اين روزها مي تواند براي آن ها مفيد واقع شود.
کد خبر: ۴۱۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸ 15 July 2014
بازيگر قديمي سينما و تئاتر معتقد است نسل جديد شناختي نسبت به داريوش مهرجويي و سينماي او ندارد و نمايش فيلم هاي مهرجويي در اين روزها مي تواند براي آن ها مفيد واقع شود.

به گزارش مهر، عزت الله انتظامي به مناسبت اکران فيلم هاي داريوش مهرجويي در ماه مبارک رمضان گفت: اين اقدام خيلي مثبت و ارزنده است چون نسل جديد مهرجويي را نمي شناسند و فيلم هاي او را نديده اند. من نمي دانم چه کسي تصميم گرفته اين کار انجام شود، اما به هر حال کار خوبي است.

بازيگر با سابقه سينماي ايران تأکيد کرد: نسل جديد شناختي نسبت به اين سينما ندارد و تماشاي اين فيلم ها بر پرده سينما مي تواند براي آن ها مفيد باشد. بچه هاي امروز «گاو» و «هامون» را نديده‌اند و شناختي نسبت به آن جنس از سينماي ايران ندارند. از اين طريق مي توانند اين فيلم ها را تماشا و نسبت به عقبه سينماي ايران شناخت لازم را پيدا کنند.

انتظامي که تجربه همکاري در فيلم‌هايي چون «گاو» و «هامون» مهرجويي را در کارنامه کاري خود دارد، ياد آور شد: داريوش مهرجويي از فيلمسازان بزرگ اين سرزمين است و من با او همکاري ويژه اي داشتم. او در همان سال ها بعد از اين که چند فيلم در سينماي ايران ساخت، چند سالي را در خارج از کشور سپري کرد و بعد از آن «درخت گلابي» را ساخت. در طول اين سال ها با هم همکاري نداشتيم يعني از من براي حضور در فيلم هايش دعوت نکرد، اما رفقاي خوبي براي هم بوديم و از همين جا براي‌اش آرزوي سلامتي دارم. هفته فيلم مهرجويي با اکران 3 فيلم "پري”، "ميکس” و "مهمان مامان” در قالب طرح اکران فيلم هاي خاطره انگيز در ماه مبارک رمضان در پرديس‌ سينمايي ملت از شامگاه يکشنبه 22 تيرماه آغاز شده است و تا پايان هفته ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل