بازدید 11377

یکی دیگر از عوامل شایعه خفاش شب دستگیر شد

معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز گفت:یکی دیگر ازعوامل انتشار شایعه ˈ خفاش شبˈ که موجب نگرانی افکار عمومی شده بود در شیراز دستگیر شد.
کد خبر: ۴۱۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ 11 July 2014
معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز گفت:یکی دیگر ازعوامل انتشار شایعه  خفاش شب که موجب نگرانی افکار عمومی شده بود در شیراز دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، محمد حسن سپاسدار افزود:در پی انتشار مطالب کذب همراه با تصاویر ساختگی،موضوع با صدور دستور قضایی ویژه مورد پیگرد قرار گرفت.

وی ادامه داد:یکی از عوامل نشر این شایعه پس از شناسایی در اهواز با نیابت قضایی دستگیر شد. پرونده وی برای رسیدگی به شیراز انتقال یافته است.

سپاسدار افزود: فرد دستگیر شده عضو گروه های مختلفی در شبکه های مجازی واتس آپ و وایبر است و انگیزه خود را از این اقدام شوخی عنوان کرده است.

وی گفت: افرادی که با انتشار اخبار دروغ امنیت عمومی جامعه را بر هم بزنند مطابق ماده 698 قانون مجازات اسلامی به حبس از دو ماه تا دو سال و یا 74 ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

سرپرست دادسرای جنایی شیراز افزود: مردم باید اخبار مورد نظر خود را از منابع رسمی دنبال و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

چندی پیش شایعاتی مبنی بر ربودن دختران توسط خفاش شب در شهرهای جنوبی کشور و مناطق جنوبی استان فارس و شیراز در فضای مجازی منتشر شد و فضای عمومی جامعه را تحت تاثیر قرار داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر