بازدید 5762
۴

پایان 6 سال فرار خلافکار

کد خبر: ۴۱۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ 10 July 2014
با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان شوش خوزستان، قاتل و سارق مسلح سابقه‌دار ، پس از 6 سال شناسايي و دستگير شد.

به گزارش آرمان، سرهنگ حميدرضا بهاروند، سرپرست انتظامي شهرستان شوش استان خوزستان با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند سرقت مسلحانه احشام و قتل در سطح استان خوزستان در سنوات گذشته توسط فردي شرور و سابقه‌دار که سالها متواري و تحت تعقيب مراجع قضايي و ناجا بوده، شناسایی و دستگیری وی به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت. 

اين مقام انتظامي بيان داشت: در اين رابطه اکيپي از کارآگاهان مجرب پليس آگاهي با تحقيقات گسترده خود و با تلاش شبانه روزي و اقدامات تکميلي اطلاعاتي، مخفيگاه قاتل و شرور سابقه‌دار را در يکي از روستاهاي دور افتاده  شهرستان شوش شناسايي کردند. 

وي در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي، در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه متهم به هويت  ق- ل  38 ساله، که به اتهام سرقت مسلحانه احشام ، قتل، ايجاد شرارت، رعب و وحشت و تهديد اهالي تحت تعقيب بود، دستگير کردند. 

سرهنگ بهاروند در خاتمه با اشاره به دستگيري اين شرور و قاتل فراري پس از 6 سال، که باعث حوشحالي اهالي منطقه شد، گفت: متهم در بازجويي هاي فني پليس به اتهامات خود اعتراف کرد، که با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضايي شد. 

سرپرست انتظامي شهرستان شوش با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با برهم زنندگان نظم و امنيت‌اند اجتماعي گفت: سارقان، مخلان نظم و امنيت و اراذل و اوباش بايد بدانند که پليس به هيچ وجه در ارتباط با اين گونه شرارت ها کوتاه نيامده و اجازه نخواهد داد شخصي به هر دليلي آرامش مردم را بر هم بزند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
سال کجا 6 ساعت کجا. خلافکارا یادشون باشه اگه می خوان 6 ساعته دستگیر نشن یه موقع در هنگام خلاف آوازی چیزی نخونن یا حرکات موزون نکنن وگرنه 6 ساعته شناسائی و دستگیر میشن.
جمله ی آخررو خوب اومدی

چقدر هم واقعا کوتاه نمیاد !!
دو روزه آزاد میکنه دو روزه میندازه زندان دو روزه وثیقه میزارن دو روزه ....
ها باشه شما کوتاه نمیاین
یعنی به امید خدا این بار این شرور ق ل تا ابد در زندان می ماند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط اعدام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار