بازدید 5435

احتمال پیوستن وزرای خارجه 1+5 به مذاکرات وین

برخی دیپلمات ها در وین از احتمال سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا به وین برای پیوستن به مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 خبر داده اند.
کد خبر: ۴۱۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰ 08 July 2014
 برخی دیپلمات ها در وین از احتمال سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا به وین برای پیوستن به مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 خبر داده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، همچنین این منابع از احتمال پیوستن وزرای خارجه فرانسه، روسیه، انگلیس، چین و آلمان به این مذاکرات نیز خبر داده اند.

این دیپلمات ها در عین حال هشدار داده اند که پیوستن احتمالی وزرای خارجه گروه 1+5 به مذاکرات هسته ای در وین به این معنی نیست که توافق هسته ای حاصل خواهد شد.

یک دیپلمات غربی نزدیک به مذاکره کننده ها گفت: پیوستن وزرای خارجه گروه 1+5 می تواند در صورت مفید بودن به تمدید مذاکرات کمک کند و همچنین می تواد فرصت جدیدی برای دستیابی به توافق تا 20 جولای ایجاد کند.

این منبع در عین حال تصریح کرد: وزرای خارجه می توانستند یک توافق امضاء کنند ولی در حال حاضر شکاف زیادی بین دو طرف وجود دارد.

نمایندگان ایران و گروه 1+5 در حالیکه 2 هفته تا 20 جولای باقی مانده است در حال مذاکره در وین برای رسیدن به توافق هسته ای جامع هستند که برخی منابع از اختلافات زیاد بین ایران و طرف غربی خبر می دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار