بازدید 10692

مظفر: محدود کردن خاتمی خدمت به نظام نیست

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تذکر 10 نماینده مجلس مبنی بر ممنوع التصویر و ممنوع البیان شدن «سید محمد خاتمی» گفت: اینگونه اقدامات انقباضی خدمت به نظام نیست.
کد خبر: ۴۱۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 07 July 2014
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تذکر 10 نماینده مجلس مبنی بر ممنوع التصویر و ممنوع البیان شدن «سید محمد خاتمی» گفت: اینگونه اقدامات انقباضی خدمت به نظام نیست.

«حسین مظفر» عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نفس تذکر برای ممنوع التصویر و ممنوع البیان شدن علیه هر فرد و مقامی که حتی اشکالات و نقطه نظرهایی در شیوه اداره کشور داشته باشد اما اساس نظام را قبول دارد، مورد وهن مجلس و نمایندگان است.

وی اقدام این 10 نماینده را از مصادیق دخالت در حوزه و احکام قضایی دانست و اظهارداشت: احکام قضایی بر اساس مدارک و مستندات حقوقی و تناسب جرم و مجازات صادر می شود و بر اساس سلایق، آرزوها و احکام دستوری نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و نشانه های اقتدار این نظام، داشتن سعه صدر، تحمل و مدارا در قبال نقدها و شنیدن نقطه نظرات است که در رشد و اعتلای بیشتر نظام تاثیر دارد.

مظفر تصریح کرد: اینگونه اقدامات انقباضی که در حقیقت، تصویر خشن و غیرمعقولی را از نظام اسلامی ارایه می دهد، خدمت به نظام اسلامی نیست.

وی ادامه داد: این اقدامات نه شایسته نظام اسلامی است و نه سید محمد خاتمی شایسته چنین حکمی است.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد تعدادی از نمایندگان مجلس که دل در گرو نظام دارند از این پیشنهاد انصراف دهند و نام خود را از لیست ارایه شده حذف کنند.

به گزارش ایرنا، 10 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته (یکشنبه) مجلس در تذکری کتبی به وزیر دادگستری، خواستار ممنوعیت تصویری و بیانی حجت الاسلام «سیدمحمد خاتمی» رییس جمهوری پیشین کشورمان و نیز ممنوعیت خروج وی از کشور شدند.

جواد کریمی قدوسی، نصرالله پژمان فر، علی کاییدی، سید مرتضی حسینی، سید محمدمهدی موسوی نژاد، رضا آشتیانی عراقی، اسماعیل کوثری، فاطمه آلیا، روح الله حسینیان و مهرداد بذرپاش نمایندگان مشهد، پلدختر، قزوین، دشتستان، قم و تهران این تذکر مشترک را مطرح کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم