بازدید 15209

بازیگر هفت‌سنگ: نمونه خارجی‌اش را ندیده‌ام

بازیگر سریال «هفت سنگ» گفت: موافق همبازی شدن با «فرناز رهنما» به دلیل تداعی شدن «ساختمان پزشکان» نبودم.
کد خبر: ۴۱۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳ 03 July 2014
بازیگر سریال «هفت سنگ» گفت: موافق همبازی شدن با «فرناز رهنما» به دلیل تداعی شدن «ساختمان پزشکان» نبودم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «بهنام تشکر» بازیگر سریال «هفت سنگ» در خصوص ایفای نقش خود گفت: از سوی علیرضا بذرافشان برای بازی در مجموعه "هفت سنگ" دعوت به کار شدم.

وی در خصوص تفاوت‌های ایفای نقش اظهار داشت: هرگز به تفاوت‌های بازی در نقش‌هایم فکر نمی‌کنم البته برای بازیگران این تفاوت‌ها مهم است اما بازی در این مجموعه شخص علیرضا بذرافشان از دیگر گزینه‌ها برایم ارجح‌تر بود.

تشکر در خصوص هم بازی شدن مجددش با فرناز رهنما تصریح کرد: در ابتدا موافق همبازی شدن مجدد به عنوان زن و شوهر و تداعی شدن «ساختمان پزشکان» در ذهن مخاطب نبودم اما به دلیل بسته شدن قرارداد رهنما در این پروژه، امکان تغییر نبود، همچنین قرار بود نقش مهدی سلطانی را ایفا کنم که نپذیرفتم و در آخر منجر به همبازی شدن مجددمان به عنوان زن و شوهر شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از مردم «هفت سنگ» را به نمونه فیلم تولید شده خارجی نسبت می‌دهند که خوشبختانه من آن فیلم را ندیدم و اطلاعی از شباهت این اثر با آن فیلم را ندارم اما از قرار گرفتن در این پروژه بسیار احساس رضایت می‌کنم و امیدوارم «هفت سنگ» بتواند لبخندی هرچند کوتاه را بر روی لبان بینندگان شبکه سه بنشاند
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر