بازدید 14845

استفاده از اینترنت 3G در همه اپراتورهای موبایل

طرح رومینگ ملی برای مشترکین رایتل اجرایی شده است که بر اساس آن مشترکین این اپراتور می‌توانند از پوشش شبکه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل استفاده کنند.
کد خبر: ۴۱۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲ 26 June 2014
معاون وزیر ارتباطات از اجرای فاز آزمایشی دیتارومینگ ملی خبر داد و گفت که با اجرای این پروژه استفاده از اینترنت نسل سوم در کل کشور برای همه مشترکین اپراتورهای موبایل امکان‌پذیر می‌شود.

به گزارش مهر، علی‌اصغر عمیدیان با بیان این اینکه هم‌اکنون طرح رومینگ ملی برای مکالمه، اس‌ام‌اس و جی پی‌آر‌س روی شبکه نسل دوم موبایل قابل اجراست، گفت: طرح رومینگ ملی برای مشترکین رایتل اجرایی شده است که بر اساس آن مشترکین این اپراتور می‌توانند از پوشش شبکه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل استفاده کنند.

وی افزود: هم‌اکنون در حال اجرای فاز آزمایشی دیتارومینگ ملی هستیم تا پس از صدور مجوز برای سراسری شدن نسل سوم موبایل توسط اپراتورهای کشور استفاده از اینترنت و دیتای نسل سوم نیز امکان رومینگ داشته باشد.

معاون وزیر ارتباطات گفت: فاز آزمایی دیتارومینگ ملی در دو استان یزد و قم به اجرا درآمده‌اند و با عملیاتی شدن نسل سوم موبایل مشترکین سه اپراتور فعال در کشور می‌توانند از خدمات شبکه نسل سوم شامل اینترنت و دیتا به صورت رومینگ نیز استفاده کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار