بازدید 4319

محصص: تیم ملی باعث سربلندی ما شد

کد خبر: ۴۰۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵ 21 June 2014
یک کارشناس فوتبال می‌گوید تیم ملی فوتبال ایران با بازی خوب مقابل آرژانتین ثابت کرد که صاحب سبک است و می‌تواند برای تمام تیم‌های دنیا دردسرساز باشد.

مرتضی محصص در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی ایران مقابل آرژانتین گفت: نتیجه‌ای که ایران به دست آورد باعث سربلندی ما شد، چون نحوه بازی ما بعد از سالیان سال صاحب یک سبک و شیوه خاصی بود و این موضوع نشان می‌دهد که ما از نظر فنی متحول شده‌ایم و از یک دفاع منسجم به ضدحمله می‌رسیم که رسیدن به این سبک کار چندان آسانی نیست و باید به کادر فنی تبریک گفت که تیم ایران در کوتاه مدت به این موفقیت رسیده است.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: هماهنگی بازیکنان در بازی امشب فوق‌العاده بود و ما با بدشانسی و داوری ضعیف نتوانستیم نتیجه‌ی بهتری را کسب کنیم چون شانس‌های زیادی را از دست دادیم. اگر پنالتی از سوی داور گرفته می‌شد، نتیجه کاملا متفاوت بود اما به هر حال باید امیدوار باشیم که در بازی‌های بعدی نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بازی بسیار سنگینی را مقابل آرژانتین داشتند و باید استراحت خوبی داشته باشند تا در مقابل بوسنی بتوانند قدرتمند ظاهر شوند و ما امیدواریم که مقابل این تیم هم نتیجه خوبی بگیرند.

محصص اضافه کرد: تیم ملی فوتبال ایران امشب به دنیا نشان داد که حرفی برای گفتن دارد و صاحب سبک است و برای تمام تیم‌ها می‌تواند دردسرساز باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل