بازدید 5940

کارشناس بی‌بی‌سی: داور پنالتی ایران را نگرفت

کد خبر: ۴۰۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴ 21 June 2014
نیل لنون پس از پایان دیدار ایران و آرژانتین با تمجید از بازی جنگجویانه تیم ایران اعلام کرد داور مسابقه یک پنالتی برای ایران نگرفت.

به گزارش ایسنا، آرژانتین با درخشش لیونل مسی موفق شد سه امتیاز ارزشمند دیدار با ایران را کسب کند تا صعودش را به مرحله بعد قطعی کند.

نیل لنون سرمربی سابق سلتیک که کارشناس شبکه بی‌بی‌سی در بازی ایران و آرژانتین بود پس از پایان مسابقه گفت: این جور بازی‌ها را فقط یک نفر می‌تواند سرنوشتش را عوض کند و آن هم خدای فوتبال یعنی لیونل مسی است. شما اگر 50 بازیکن را نیز پشت توپ بگذارید او می‌تواند از بین آن‌ها توپش را عبور دهد و به گل برسد. البته نباید از بازی خوب ایران نیز به سادگی گذشت. رضا قوچان نژاد مهاجم ایران چند فرصت گلزنی را در این دیدار از دست داد و نمایش خوبی داشت.

سرمربی سابق سلتیک در ادامه درباره صحنه مشکوک نیمه دوم که روی اشکان دژاگه رخ داد گفت: به نظر من این صحنه پنالتی بود و داور مسابقه باید نقطه پنالتی را نشان می‌داد.

لنون ادامه داد: بازیکنان ایران در این دیدار جنگیدند و این برای من تحسین‌برانگیز بود. آن‌ها برای هر توپ نهایت تلاششان را کردند و بیشتر نبردها را نیز به سود خود به پایان بردند. در کل بازی ایران و آرژانتین بازی زیبایی بود. ایران برابر نیجریه نیز همین سبک بازی را نشان داد و فوتبال دفاعی را به نمایش گذاشت. بازیکنان ایران سعی داشتند سرعت بازی را بگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر