بازدید 3035

موادمخدر در کمین 6 میلیون ایرانی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان سمنان گفت: بر اساس طرح شیوع‌شناسی 58 درصد از معتادان کشور زیر 34 سال سن دارند.
کد خبر: ۴۰۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ 21 June 2014
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان سمنان گفت: بر اساس طرح شیوع‌شناسی 58 درصد از معتادان کشور زیر 34 سال سن دارند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا محمدیان در نشست مطبوعاتی که به مناسبت آغاز روز جهانی مبارزه با موادمخدر برگزار شد افزود: موادمخدر و روانگردان‌ها که مهمترین عامل و تهدید روانی و جسمانی و معنوی هستند امروز باعث درگیرشدن جغرافیای وسیعی از محیط انسانی شده و دشمنان از آن به عنوان جنگ‌افزار نرم استفاده می‌کنند.

وی اظهارکرد: دشمنان به دنبال تضعیف اراده و بحران هویت در مردم ما هستند لذا با استفاده از موادمخدر پویایی و نشاط جوانان ما را هدف قرار داده‌اند.

محمدیان خاطر نشان کرد: کشور ما طی 34 سال گذشته در راه مبارزه با موادمخدر 3700 شهید و 12 هزار جانباز داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان سمنان همچنین از وجود بالغ بر یک میلیون و 325 هزار نفر معتاد در کشور خبر داد و تصریح کرد: به طور مستقیم و غیر مستقیم شش میلیون نفر از افراد جامعه در معرض آسیب‌اجتماعی موادمخدر هستند.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌ های مختلفی نظیر کمیته درمان و حمایت اجتماعی، کمیته مقابله با عرضه، کمیته پیشگیری و کمیته حقوقی و قضایی در این شورا افزود: پارسال بیش از 369 هزار نفر از قشرهای مردم استان سمنان در خصوص مسایل پیشگیری و آشنایی با اثرات سوء مصرف موادمخدر آموزش دیده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر