بازدید 5247

اعتراض به دیه پرداختی به دانش آموزان پیرانشهری

هنوز چند خانواده دیه نقدی خود را دریافت نکرده اند و می گویند مبلغ آن کم است و باید بیشتر شود/ دیه نقدی بنا به درصد سوختگی دانش آموزان از 10، 20، 30، 60، 70 میلیون تومان پرداخت شده است و بیشترین میزانی که هم تعلق گرفته 110 میلیون تومان است.
کد خبر: ۴۰۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 21 June 2014
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از خانواده های دانش آموزان حادثه دیده پیرانشهری نسبت به میزان دیه نقدی شان معترض‌اند.

رسول خضری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: دانش آموزان حادثه دیده پیرانشهری تا کنون 2 دیه عمر یکی به مبلغ 60 میلیون تومان و دیگری به مبلغ 72 میلیون تومان دریافت کرده اند که این دیه های عمر به اسم دانش آموزان است.

وی با اشاره به پرداخت دیه نقدی به خانواده های دانش آموزان حادثه دیده پیرانشهری گفت: هنوز چند خانواده مانده اند که دیه نقدی خود را نگرفته اند و می گویند مبلغ آن کم است و باید بیشتر شود.

خضری با اشاره به اینکه سقف دیه نقدی 110 میلیون تومان است، افزود: دیه نقدی بنا به درصد سوختگی دانش آموزان از 10، 20، 30، 60، 70 میلیون تومان پرداخت شده است و بیشترین میزانی هم که تعلق گرفته 110 میلیون تومان بوده است.

وی بر لزوم پرداخت مستمری به دانش آموزان پیرانشهری تاکید کرد و افزود: در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم درخواست کردیم که برای این دانش آموزان مستمری در نظرگرفته شود و بحث هایی هم دراین زمینه مطرح شد اما هنوز به قطعیت نرسیده است و امیدواریم قطعی بشود.

خضری همچنین درمورد روند درمان دانش آموزان پیرانشهری گفت: خوشبختانه مشکلی درروند درمان آنها وجود ندارد و عمل های جراحی آنها طبق برنامه زمانبندی شده انجام می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار