بازدید 1967
اول استراحت،‌ بعد تصمیم گیری

جیمز: احتیاجی به پیشنهاد میامی ندارم

فوق ستاره تیم بسکتبال میامی هیت گفت: احتیاجی به شنیدن پیشنهاد باشگاه ندارم، چون شرایط این تیم را به خوبی درک می‌کنم و می‌دانم.
کد خبر: ۴۰۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ 21 June 2014
 فوق ستاره تیم بسکتبال میامی هیت گفت: احتیاجی به شنیدن پیشنهاد باشگاه ندارم، چون شرایط این تیم را به خوبی درک می‌کنم و می‌دانم.

به گزارشتسنیم، لبران جیمز تصمیم دارد پس از استراحت در مورد فصل طولانی گذشته فکر و در مورد آینده تصمیم‌گیری کند. وی پس از شکست تیمش مقابل سان آنتونیو در فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا گفت: من فقط می‌خواهم برنده باشم و تنها چیزی که برایم اهمیت دارد همین موضوع است. من هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام را در نظر می‌گیرم. اگر خانواده من خوشحال باشند،‌ من هم خوشحال هستم و می‌توانم در بالاترین سطح ممکن بازی کنم.

از حرف‌های جیمز و با توجه به اینکه در 4 سال حضورش در میامی توانسته 4 بار حضور در فینال لیگ NBA را تجربه کند می‌توان نتیجه گرفت که شرایط خوبی در ساحل جنوبی داشته است. قرارداد جیمز، کریس باش و دواین وید، 3 بازیکن بزرگ میامی، تابستان امسال به پایان می‌رسد و آنها بازیکن آزاد هستند. همه چشم‌ها به تیم میامی است تا ببینند این 3 بازیکن چه تصمیمی برای ماندن یا رفتن به تیم دیگر می‌گیرند.

جیمز اظهار داشت: من امسال احساس راحتی بیشتری دارم. سال 2010 که از کلیولند به میامی آمدم، خیلی موارد خارج از کنترل من بود. تابستان 2010 سنگین‌ترین و سخت‌ترین تابستان زندگی من بود. امسال اما در شرایط بهتری هستم.

در این شرایط، 3 بازیکن بزرگ میامی قصد دارند جلسه‌ای را با پت ریلی، رئیس باشگاه میامی برگزار کنند تا دیدگاه‌های او را در مورد آینده باشگاه بدانند. پادشاه در این مورد تصریح کرد: من احتیاجی به شنیدن پیشنهاد باشگاه ندارم چون شرایط تیم را به خوبی درک می‌کنم و می‌دانم. همه تیم‌ها در NBA در حال پیشرفت هستند و ما هم برای بهتر شدن نیاز داریم کمبودهای خود را جبران کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل