بازدید 2033

دل‌بوسکه: هنوز دليل حذف اسپانيا را پيدا نکرده‌ايم

کد خبر: ۴۰۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹ 21 June 2014
سرمربي تيم ملي اسپانيا گفت حذف زودهنگام ماتادورها از جام جهاني 2014 آنطور هم که گفته مي‌شود فاجعه‌‌آميز نبوده است، هرچند او هنوز نتوانسته دليل اين ناکامي را پيدا کند.

ويسنته دل‌بو‌سکه درباره وضعيت تيم ملي اسپانيا پس از قبول دو شکست متوالي برابر هلند و شيلي و حذف آن از گردونه رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل، اظهار داشت: از 26 يا 27 روز پيش روي مأموريت خود در جام جهاني تمرکز داشتيم. رابطه بازيکنان فوق‌العاده است اما در شرايطي قرار گرفته‌ايم که هرچه فکر مي‌کنيم نمي‌توانيم دلايل فوتبال براي حذف‌مان از رقابت‌ها پيدا کنيم و به همين دليل به دنبال چيز ديگري مي‌گرديم.

سرمربي تيم ملي اسپانيا افزود: بايد بپذيريم که دو حريف‌مان در مرحله گروهي، شيلي و هلند از ما برتر بودند.

دل‌بو‌سکه براي بازي دوم تيم ملي اسپانيا در مرحله گروهي جام جهاني که با شکست 2 بر صفر برابر شيلي همراه بود، ژاوي هرناندس را از ترکيب اصلي کنار گذاشت. او اعتراف کرد که اين تصميمش شايد چندان درست نبوده باشد.

سرمربي پيشين رئال مادريد تصريح کرد: ژاوي مقابل شيلي بازي نکرد و شايد ميدان ندادن به او کار اشتباهي بود. ما مي‌خواستيم به حرکات‌مان در ميانه ميدان سرعت بدهيم و به همين دليل ژاوي نيمکت‌نشين شد. تنها دليل قرارنگرفتن ژاوي در ترکيب همين بود و اين موضوع به اينکه او در شکست‌ ما برابر هلند مقصر بود، هيچ ربطي نداشت.

اسپانيا در آخرين بازي خود در جام جهاني 2014 در شرايطي به مصاف استراليا مي‌رود که هر دو تيم از صعود به مرحله بعد قطع اميد کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر