بازدید 2104

کشي: از تساوي مقابل ايران راضي نبودم

کد خبر: ۴۰۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷ 21 June 2014
سرمربي تيم ملي فوتبال نيجريه اعلام کرده از تساوي مقابل ايران راضي نبوده و در ديدار دوم بايد بوسني را شکست دهند.

تيم ملي فوتبال نيجريه در دومين ديدار خود در جام جهاني 2014 برزيل بامداد فردا (يکشنبه) و از ساعت 2 و 30 دقيقه به مصاف بوسني و هرزگوين خواهد رفت.

اين تيم که در ديدار نخست خود به تساوي بدون گل مقابل ايران دست يافت به دنبال کسب امتياز از رويارويي خود با بوسني است.

چند روز پيش و در داماتورو نيجريه، مردمي که براي تماشاي ديدار برزيل و مکزيک به مرکز شهر رفته بودند مورد يک اقدام تروريستي قرار گرفتند که 14 کشته و 26 زخمي به جاي گذاشت.

استفن کشي در مورد پيکار سخت تيمش با بوسني گفت: اتفاق غم‌انگيزي بود. خوشايند نيست شاهد اين باشيم که مردم بدون هيچ دليلي کشته مي‌شوند. بيشتر مردم نيجريه از تساوي ما مقابل ايران راضي نبودند. پس از آنکه آن بمب هم منفجر شد، همه چيز بدتر شد. اين يک شرايط سخت براي نيجريه‌اي‌ها است. تمام تلاش‌مان را به کار مي‌گيريم تا بتوانيم لب‌خندي روي چهره مردم نيجريه بياوريم.

نيجريه ديدار نخست خود را مقابل ايران با تساوي به پايان برد که انتقادهاي بسياري را به همراه داشت. کشي اعلام کرده اين انتقادها را درک مي‌کند و مي‌خواهد مقابل بوسني همه چيز را جبران کند. بوسني و هرزگوين هم که در ديدار نخست مقابل آرژانتين شکست خورده اگر مقابل نيجريه هم تن به شکست دهد از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

کشي در اين مورد هم گفت: نيجريه در جايگاه متفاوتي قرار دارد. مي‌خواهيم تحت هر شرايطي که شده اين ديدار با پيروزي پشت سر بگذاريم. اتفاق‌هايي که در ديدار مقابل ايران رخ داد تمام توان ما نبود. ما از آن تساوي راضي نبوديم. در ديدار بعدي بايد سه امتياز را کسب کنيم. البته احترام بسيار زيادي براي بوسني قائل هستم.

برخي از بازيکنان نيجريه در ديدار مقابل ايران نمايش ضعيفي از خود ارائه کردند. جان اوبي ميکل يکي از آنها بود.

کشي در اين مورد هم گفت: ميکل يکي از بازيکنان کليدي ما است. دوست داريم او نمايش بهتري داشته باشد و کارهايي که از او خواستيم را انجام دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل