بازدید 4421

سرمربی برزیل: با این وضعیت به فینال لیگ جهانی صعود نمی‌کنیم

کد خبر: ۴۰۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲ 21 June 2014
سرمربی تیم ملی والیبال برزیل اعتراف کرد تیمش با نمایشی که در دیدارهای اخیر داشته، مدعی صعود به فینال لیگ جهانی والیبال نیست.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال برزیل که روزهای خوبی را در لیگ جهانی والیبال تجربه نمی‌کند امسال برخلاف دوره‌های گذشته نشانی از تیم مدعی ندارد و در گروه A مسابقه‌ها در رده آخر ایستاده است.

قهرمان 9 دوره لیگ جهانی در ادامه نتایج ضعیف خود امروز در لهستان بازی را به میزبان خود واگذار کرد تا شانس صعودش به فینال رقابت‌ها کم شود.

برناردو رزنده سرمربی تیم ملی والیبال برزیل در پایان این دیدار در نشست خبری گفت: از نمایش تیمم بسیار ناراحت و ناامید هستم. مثل روز روشن است که در حال حاضر ما دیگر یکی از بهترین تیم‌های دنیا نیستیم. ایتالیا و لهستان بهتر از ما کار می‌کنند. ما باید تواضع خودمان را حفظ کرده و از اشتباهات‌مان درست بگیریم.

وی ادامه داد: میزان آمادگی روانی بازیکنان من بسیار پایین است. ما در هر بازی بعد از چند اشتباه کوچک به راحتی تمرکز خودمان را از دست می‌دهیم و اعتماد به نفس‌مان پایین می‌آید.

وی درباره احتمال حذف این تیم از رقابت‌های لیگ جهانی گفت: اگر نتوانیم وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم با این وضعیتی که داریم لحظه تلخ جدایی ما از این رقابت‌ها فرا خواهد رسید. هیچ تیمی نمی‌تواند در طول تاریخ بهترین تیم دنیا باشد. هر کس برای موفقیت و ایستادن بر روی قله افتخار مدت زمان محدودی را در اختیار دارد.

همچنین برونو رزنده پسر سرمربی برزیل و پاسور این تیم در نشست خبری گفت: عملکرد کل تیم با استرس و دستپاچگی همراه بود. نمی‌دانم در تیم ما چه اتفاقی دارد می‌افتد. از عملکردمان نه فقط در این بازی بلکه در کل تورنمنت شرمنده هستیم. این بدترین لیگ جهانی در تاریخ ماست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی