بازدید 2597

بروتو: حرف تبانی را نزنید

کد خبر: ۴۰۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰ 21 June 2014
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: فکر تبانی را از سر بیرون کنید و این موضوع را حتی به تصور خود راه ندهید.

به گزارش ایسنا، برتو، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در آستانه رویارویی با ایران در نشست خبری اظهار کرد: افتخار می‌کنم در ایران هستم. با پیشرفت‌هایی که ایران در والیبال داشته و همچنین پیروزهایی که مقابل برزیل به دست آورده، فکر می‌کنم شاهد بازی‌های خوبی برابر این تیم باشیم. هر چند که چند نفر از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداریم اما تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی را انجام دهیم. می‌دانیم که والیبال ایران تیم قدرتمندی دارد و ما کار سختی برابر آنها خواهیم داشت. من مفتخرم در ایران هستم و از میزبانی ایرانی‌ها سپاسگزارم.

وی افزود: ما چند نفر از بازیکنان اصلی ایتالیا خیلی دیر به تیم ملی ملحق شدند. ما سه هفته اول را با حضور آنها به پایان بردیم اما بعد از آنکه سهمیه ایتالیا با توجه به میزبانی مشخص شد، تصمیم گرفتیم تا به بازیکنان اصلی استراحت دهیم البته اینطور نیست که با تیم دوم خود به ایران آمده باشیم ما با تیم اصلی خود به ایران آمده‌ایم.

بروتو در پاسخ به سوالی درباره احتمال تبانی ایتالیا با سایر تیم‌ها گفت: خواهش می‌کنم وارد این موضوع نشوید. من سوال درباره تبانی را توهین به خودم می‌دانم. اگر فیلم بازی‌های قبلی ایتالیا با لهستان را ببینید حتی تصور تبانی هم به ذهن شما نمی‌رسد. همانطور که گفتم ما خواستیم چند هفته به بازیکنان خود استراحت بدهیم اما هفته آینده مقابل برزیل آنها را به میدان می‌فرستیم.

سرمربی ایتالیا در پایان درباره پیش‌بینی نتیجه بازی با ایران گفت: خیلی سخت است که درباره نتیجه صحبت کنم. من پیشگو نیستم اما ایران تیم خاصی است که تا به حال خوب نتیجه گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار