بازدید 40448

‌نام‌نویسی بیش از پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

در واقع این فضا باعث شد، آمادگی و حساسیت ذهنی مردم کشورمان در قبال تهدید بالقوه چنین گروه‌های تروریستی که تنها رویکردشان کشتار وحشیانه است، افزایش یابد و طبیعتاً مباحث اعتقادی درباره حرمت حرم ائمه و خون شیعیان که تکفیری‌ها مباح می‌پندارند، در افزایش انگیزه‌های مردم ایران برای مقابله با این تروریست ها بسیار کارساز واقع شد.
کد خبر: ۴۰۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 17 June 2014
ستاد مردمی دفاع از حریم تشیع در حالی در روزهای اخیر در سکوت خبری وب‌سایت خود را رونمایی کرده که در چند روز گذشته، بیش از پنج هزار تن از مردم کشورمان با ‌نام‌نویسی در این وب‌سایت، برای جنگ با تکفیری‌ها اعلام آمادگی کردند؛ استقبالی که با توجه به عمق جنایات‌‌ این گروه‌های تروریستی در عراق و همچنین خطر بالقوه‌شان برای ایران قابل پیش بینی بود.

به گزارش «تابناک»، هجوم گروه‌های تروریستی تکفیری به خاک عراق با هدف گرفتن این سرزمین مقدسِ شیعیان و اعمال قوانین وحشیانه و تخریب اماکن مقدس، با جنایات‌‌ گسترده‌ای همراه شد. حتی اسرای زن و کودک و گروه‌هایی که برای تسلیم‌ امان‌نامه نیز دریافت کرده بودند، از این جنایت‌های تکفیری‌ها در امان نماندند و تنها با پای خود به قتلگاه رفتند و سپس تصاویر کشتارشان با انگیزه وحشت‌آفرینی توسط این تروریست‌های بی خانمان منتشر شد.

این رخداد ‌که به سرعت بازتاب جهانی داشت، در ایران بازخورد متفاوتی داشت و بخشی از افکارعمومی که تاکنون از لزوم نبرد با این گروه‌ها در سوریه دفاع نمی‌کردند، با درک میزان خطر بالقوه چنین جریانی که خوشبختانه برخلاف عقبه اطلاعاتی، تسلیحاتی و اقتصادی، ‌عقبه انسانی وسیعی ندارد، در این زمینه به تحلیل‌های واقعی‌تری دست یافتند و این خطر بالقوه را کاملاً درک کردند که در برابر‌ این تروریست‌ها هر عملی، جز جنگیدن تا آخر قطره خون، حکم خودکشی را دارد.

ثبت‌نام بیش از پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

‌این فضا باعث شد، آمادگی و حساسیت ذهنی مردم کشورمان در قبال تهدید بالقوه چنین گروه‌های تروریستی ـ که تنها رویکردشان کشتار وحشیانه است ـ افزایش یابد و طبیعتاً مباحث اعتقادی درباره حرمت حرم ائمه و خون شیعیان که تکفیری‌ها مباح می‌پندارند و جزو اولویت‌های کشتارشان در کنار ارتشی‌های عراق قرار داده‌اند، در افزایش انگیزه‌های مردم ایران برای مقابله با این تروریست ها بسیار کارساز واقع شد.

درک میزان خطر این گروه‌های تروریست، نه تنها برای سیاستمداران و مردمان سرزمین‌های شیعی، بلکه برای بشریت به روشنی مشخص شده و به همین دلیل نیز نگرانی از این گروه‌های تروریستی به کاخ سفید نیز رسیده و وزیر امورخارجه آمریکا برای حذف این تهدید بالقوه امنیت ملی‌اش، از احتمال حمله هوایی به مواضع داعش در عراق خبر داده است.

در این میان در کشورمان نیز نخست جریان‌های خودجوش برای جنگ با تکفیری‌ها اعلام کردند و به یکباره موجی عظیم در کشورمان شکل گرفت که از مردم باغیرت و شیعه کشورمان انتظاری جز‌ این نمی‌رفت. در این شرایط و در حالی که کشورمان فعلاً برنامه‌ای برای حضور مستقیم نظامی در عراق ندارد و تدابیر و اقدامات احتیاطی را در مرزها پیاده سازی کرده، ستاد مردمی دفاع از حریم تشیع، اعلام موجودیت کرد.

وب‌سایت این ستاد مردمی در روزهای اخیر با نام حریم شیعه رونمایی شده و در پیگیری‌ها «تابناک» مشخص شد، شمار ‌نام‌نویسی کنندگان در این وب‌سایت برای حضور در جنگ با تکفیری‌ها از مرز پنج هزار تن گذر کرده که تنوع داوطلبان نیز چشمگیر بوده است، حال آنکه هنوز درباره این وب‌سایت اطلاع‌رسانی نشده ‌و ‌بخش اعظم افکارعمومی از شکل‌گیری چنین ستاد مردمی آگاهی نداشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۵۰
انتشار یافته: ۳۹
البته این نام نویسیس برای دفاع از عتبات است نه ایران. چون آنها به نزدیکی مرز نخواهند رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
از کجا مطلعید؟
در ارتباطید؟!!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
ناشناس دوم، فکر کنم منظور ناشناس اول این بوده که در همون خاک عراق نابودشون می کنیم و اصلاً نمیذاریم تهدیدی برای ایران بشند. این مطلع بودن می خواد؟!
سامان
| Venezuela, Bolivarian Republic of |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آقا یه نام نوشتن کاری نداره مهم عمله. حالا خدایی برید سراغ اونها که نام نوشتن ببینید چقدرشون حاضرن برن جنگ
آدرس وب سایت رو بدین خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
www.harimshia.org
من با اینکه زیاد مذهبی نیستم ( البته نه که نباشم ) یعنی حاضر نیستم داخل جنگ های فرقه ای و مذهبی بشم اما ثبت نام کردم چون احساس کردم که ایرانم در خطر است و بعد از عراق هدف بعدی کشور عزیزم خواهد بود . از دوستانی هم دینشون و هم کشورشون براشون عزیزن خواهش دارم که ثبت نام کنن.
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد تکفیریها را از صحنه روزگار محو خواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
عزیزانی که منفی دادن فکر کردن داعش سواشون میکنه موقع درگیری؟ مثلا میگه ای وای این همونه که منفی داده بوداااا.. تو برو اونور عمو جون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
بله اونا فکرکردن داعش خیلی محترم تر و فهمیده تر از این حرفاس! حماقت کلا شاخ و دم نداره. اگه با جمله اول به هر دلیلی مخالفن دلیل نداره با اصل مساله مخالفت کنن. البته همیشه اونایی که مذهب و خدا و پیغمبر سرشون میشه به مملکت و ناموس و ... اهمیت دادن حداقل اطلاعاتی که از محیط به من رسیده اینو میگه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
نخیر منظور اونهایی که منفی دادن اینه که مثل شماها اهل شعار دادن نیستند بلکه اگه لازم باشه از امثال شما پیشقدم تر هستند
چه کشوری در مواقع نیاز به کمک ایران خواهد آمد؟
ولی مردم خوب ایران بی هیچ چشمداشتی در هر لحظه به کمک مظلومان جهان می شتابند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
ما در اصل داریم به خودمون کمک میکنیم. اونور مرز حلش کنیم بهتره یا بیان اینور و هزینه روی دستمون بزارن و بعد حلش کنیم؟ به هر حال حلش میکنیم
همسرم میگفت که میخواد بره و من مرتب میگم نمیذارم. ولی اگه سایه این اوباش بیوفته روی مرز ایران، خودم براش سربند یا زهرا میبندم و باهاش راهی میشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
من از داعش نمی ترسم
از اینایی که منفی دادن میترسم.که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
اونایی که منفی دادن تصمیمشون رو گرفتن که کشور رو تحویل بدن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
خدای من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
غیرت ینی همین ینی دفاع از ناموس و خاک تا اخرین قطره خون
همونطور که 8 سال غیرتمون رو نشون دادیم بازم در مواقع لزوم نشون میدیم،هنوزم حاضریم برا خاکمون هر کاری بکنیم یوقت میگفتند سنگر پشت میزو صندلی دانشگاه هاست ولی الان و هر موقعه دیگه ای به جای قلم اسلحه دست میگیریم برای خاک و ناموسمون
كميل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آفرين به شما،شيرزن
نجابت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
نه عزیز من. اینهایی که منفی دادند از طرفداران داعش هستند. چه در داخل و چه در خارج از کشور. تمام این مثبت و منفی ها رو هم تحلیل می کنند بعد حمله میکنند. بهتر هست که الکی مثبت و منفی ندهید. (این سایت در کل دنیا قابل دسترسی هست و تحلیل گران زیادی روی همین نظرات بینندگان شرایط داخلی ایران رو تحلیل می کنند)
بله موقعیکه آقایان مثل آقای محسن رضایی می گفتند جبه مقاومت سوریه است و مانمی خواهیم که خط مقدم به مرزهای ما کشیده بشه و باید ماجرا را همان جا خاتمه دهیم ، یک عده دیگه می گفتند به ما چه بشار اسد ما چه کار سوریه داریم و هزار حرف دیگه ، حالا پی بردید کسی عاشق بشار نبود ، فقط طرفداری از او بخاطر منافع ملی خودمان بود و بس .
من با جان ودل وبا تمام توان خواهم رفت واز حریم شیعه دفاع خواهم کرد وخون نا قابلم را تقدیم می کنم
هو العزیز
در حکومتی که دارای نیروی نطامی کلاسیک و اسلامی و اماده از نطر روحیه ایمان و شهادت و اماده از نطر تکنیک و تاکتیک جنگی نیاز به حضور مردم که ناگاه هستند نسبت به جنک در عراق ندارد اما نیاز جدی به حضور مردم در سایت برای دلگرمی
تنها در یک صورت مردم ایران باید اماده جهاد باشند که مرجع عالی قدر شیعه فتوا به جهاد دهد
پاسخ ها
همسر یک نظامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
خدا نظامیامون رو هم حفظ کنه.هم پیروز باشن هم سایشون روی سر خانوادشون بمونه
هر چی الان بی تفاوت تر باشیم بعدا مجبوریم سخت تر به این موضوع فکر کنیم
چون خواست مرقد زینب نبیند آزاری
داعش به کربلا کشید ، علمدار کربلا
پاسخ ها
نجابت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
یا ابالفضل.
تابناک اون نظرای غیر قابل انتشارو هم منتشر کن شاید بفهمیم اینایی که منفی میدن به چی فکر میکنن. صحبت کنیم حلش کنیم
باسلام
باتوجه به اعلام ثبت نام 5000 هزارنفري براي دفاع هنوز براي كسي بطور يقين اعلام نشده واين خبردرصورت اعلام براي دفاع از عتبات مطمئن باشيد افراد بيشتري اعلان آمادگي خواهند كرد.
اربعين حدود 30 ميليون به عشق آقا رفتند حداقل ..... ايراني بودند
لعنت به تكفيري . وهابي جنايتكار ملعون
اینجانب باکملا میل علیه دشمنان اسلام تکفیری های بدترازصهیونیست حاضرم به عراق بروم وبجنگم «وای
با سلام اينجانب ضمن اعلام آمادگي براي جنگ با تروريسم مخصوصا وحشي هايي كه عليرغم برافراشتن پرچم اسلام فقط باعث بدنامي اسلام هستند استدعا دارم همچنانكه در زمان دفاع مقدس همه ما به عنوان ايراني و براي دفاع از اين آب و خاك بدون توجه به قوميت ومذهب همه با هم به جبهه ها رفته و ماسعادت شهادت نداشته فعلا زنده ايم و ميخواهيم خواهش كنم قيد دفاع از حريم تشيع را از اينگونه سايت ها رو برداريم و بنويسيم دفاع از انسانيت و مبارزه با تروريسم چون اين وحشيان برايشان شيعه و سني و مسيحي ...فرقي ندارد .لذا ما هم صبغه مذهبي به اين موضوع ندهيم هرچند آنها برعليه شيعه هستند ولي ماارزش هاي انساني را فراگير مد نظر قراد دهيم تا با انها خيلي فرق داشته باشيم
سلام. ایکاش پیش از این روی مجازاتشان اصرار می کردیم.
مگر نه اینکه بسیاری از بعثیان بطور مستقیم علیه چند ملت دست به جنایت زده اند!؟
به شخصه فکر میکنم باید بسیار زودتر از این (در همان زمان سقوط حزب بعث یا خروج ائتلاف)،
بجای دولت فعلی عراق، ما باید مدعی مجازات تک تک سرکرده های بعثی می شدیم.
حق داشته و داریم. چند تن از هموطنانمان را بیگناه به کشتن دادند!؟

به امید همچون روزی ...
برای دفاع از ایران و ناموس ایرانی هر جای دنیا لازم باشه می جنگم تا پای اون ... ها به کشورم باز نشه...
کجا میشه ثبت نام کرد. منم هستم.
من هم تو سایت ثبت نام کردم .امیدوارم هرکسی که ایرانشو دوس داره احساس مسئولیت کنه .هر چند این تکفیریهای از خدا بی خبر کوچیک تر از اونن که بتونن حتی به یک وجب از خاک کشورمون چپ نگاه کنن
کاش میفهمیدم اینایی که منفی دادند به چی فکر میکنند که من عاجزم از در کش؟
اقا سایت بالا نمیاد !!!
من میخوام ثبت نام کنم :(
ما منتظریم اعلام جهاد بشه مطمئن باش 5 هزار که هیچ، بیشتر از 5 میلیون جمع میشن
اگه ديروز نبوديم تا جلوي سيلي خوردن حضرت فاطمه زهرا (ع)را بگيريم-اگه ديروز نبوديم تا به نداي هل من ناصر ينصرني مولايمان امام حسين(ع) لبيك بگوييم ولي امروز زنده ايم و شاهد بريده شدن سرهاي بي گناه مسلمانان وانسانهاي آزاده هستيم آنهم توسط خوك صفتاني كه بنام اسلام وسني اينكار را ميكنند درحالي كه اينها همان صهيونيستهاي اسرائيلي وآمريكايي اند از جانبازان دوران دفاع مقدس هستم جانم و باقي مانده تنم را فداي حرم هاي اهل البيت واسلام ومسلمانان اعم از شيعه وسني خواهم كرد چرا كه جهاد با كفار وتكفيري ها شيعه وسني ندارد مطمئن باشيد اگر راهش باز شود نه5 هزار نفر بلكه بيش از 50 ميليون نفر ايراني ثبت نام واعزام خواهند شد البته بايد ابتدا گوش حكام خائن عرب را بريد تا با پول مسلمانان خون مسلمانان رابه زيمن نريزند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست