بازدید 6519

عرضه کالاهاي اساسي با تخفيف ۵ تا ۱۵درصدي

در ايام ماه مبارک، نمايشگاه ضيافت براي ارائه مايحتاج خانوارها با تخفيف 5 تا 15 درصدي در 5 نقطه تهران و شهرستانها برپا مي‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸ 17 June 2014
رئيس اتحاديه بنکداران مواد غذايي گفت: در ايام ماه مبارک، نمايشگاه ضيافت براي ارائه مايحتاج خانوارها با تخفيف 5 تا 15 درصدي در 5 نقطه تهران و شهرستانها برپا مي‌شود.

به گزارش فارس، قاسم‌علي حسني به تدابير انديشيده شده براي ارائه کالاهاي اساسي و مايحتاج خانوارها در ايام ماه مبارک اشاره کرد و گفت: مجوز برگزاري دو نمايشگاه ضيافت در مصلي تهران و حکيميه تهرانپارس تاييد شده و ثبت‌نام غرفه آن نيز آغاز شده است، همچنين در 3 نقطه ديگراز جمله بوستان ولايت، فرهنگسراي خاوران و استاديوم تختي نيز اين نمايشگاه‌ها برپا خواهد شد اما هنوز قطعي نشده است.

وي در مورد مزاياي برگزاري اين نمايشگاه نسبت به مکان‌هاي ديگر گفت: تمامي اقلام اساسي و مورد نياز خانوارها از جمله برنج، روغن، شکر، حبوبات، خرما، پنير و گوشت با تخفيف 5 تا 15 درصدي در اين نمايشگاه‌ها به مردم عرضه خواهد شد.

وي در مورد مدت برگزاري اين نمايشگاه نيز گفت: 3 روز قبل از آغاز ماه مبارک نمايشگاه‌هاي ضيافت برپا خواهد شد و تا هفتمين روز ماه مبارک ادامه خواهد داشت.رئيس اتحاديه بنکداران مواد غذايي به اين نکته اشاره کرد که بازرسان اتحاديه در سراسر کشور بر کيفيت و قيمت محصولات ارائه شده در نمايشگاه‌هاي ضيافت نظارت خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی