بازدید 5890

کشف ۵هزار سکه تقلبی از کلاهبردار پیامکی

مدتی قبل، تعدادی سکه تقلبی را از فردی خریداری کردم و برای فروش آن پیامکی به افرادی ناشناس ارسال کردم با عنوان اینکه عشایری هستم و سکه‌ها را در حین چرا پیدا کرده‌ام
کد خبر: ۴۰۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰ 17 June 2014
فردی که با ارسال پیامک‌های فریبنده اقدام به کلاهبرداری 200میلیونی کرده بود در شهرستان خمین استان مرکزی دستگیر و پنج‌هزارو700 سکه تقلبی کشف شد. فردی از قزوین با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان خمین تماس گرفت و گزارش کلاهبرداری میلیونی را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، شاکی پس از حضور در کلانتری به ماموران گفت: «چندروز قبل پیامکی برای من ارسال شد و فروشنده نوشت از عشایر یکی از استان‌های مرکزی هستم و در حین چرای گوسفندانم مقداری سکه طلا پیداکرده‌ام و حاضرم آنها را به قیمت مناسب به شما بفروشم. وی ادامه داد: با آن شخص تماس گرفتم و با او که با لهجه‌ای محلی صحبت می‌کرد در یکی از روستاهای شهرستان خمین قرار ملاقات گذاشتم. و تقی در محل قرار حاضر شدم. او تصاویری از سکه‌ها را به من نشان داد و سپس کیسه حاوی سه‌هزارو700 سکه را در قبال دریافت 200میلیون‌ریال به من داد و از محل خارج شد. مالباخته اضافه کرد: «بعد از رفتن آن فرد با بررسی دقیق سکه‌ها متوجه شدم تمامی آنها تقلبی است.»

کارآگاهان بعد از اطلاع از وقوع این جرم بررسی‌های تخصصی خود را برای شناسایی فرد کلاهبردار شروع کردند. سرهنگ محمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این‌باره گفت: کارآگاهان موفق شدند متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کنند. وی اضافه کرد: بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری متهم آغاز شد و کارآگاهان او را دستگیر و دوهزار سکه تقلبی دیگر، دو دستگاه گوشی همراه و تعدادی سیم کارت همراه از وی کشف شد.

متهم در اظهارات خود به ماموران انتظامی گفت: مدتی قبل، تعدادی سکه تقلبی را از فردی خریداری کردم و برای فروش آن پیامکی به افرادی ناشناس ارسال کردم با عنوان اینکه عشایری هستم و سکه‌ها را در حین چرا پیدا کرده‌ام و قصد فروش آن را دارم. سرانجام فردی از قزوین با من تماس گرفت و با او برای معامله قرار گذاشتم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل