بازدید 6650
۷

تقارن امتحانات و جام جهانی

امسال امتحانات دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 با برگزاری جام جهانی 2014 فوتبال برزیل مصادف شده است برهمین اساس اعلام شد که برخی از دانشگاه‌ها تصمیم دارند امتحانات پایان ترمشان را زودتر یا دیرتر از مسابقات جام جهانی برگزار کنند.
کد خبر: ۴۰۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹ 07 June 2014
براساس تقویم آموزشی دانشگاه‌های سراسری، امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 در 20 دانشگاه سراسری اعلام شد و بسیاری از دانشگاه‌ها از شنبه 17 خردادماه امتحانات خود را
آغاز می‌کنند.

به گزارش مهر، دانشگاه‌ها به پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 و برگزاری امتحانات نهایی نزدیک می‌شوند. حتی برخی از دانشگاه‌ها آخرین روز کلاس درسی خود را در نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 برگزار کرده‌اند.

براساس این گزارش، امسال امتحانات دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 با برگزاری جام جهانی 2014 فوتبال برزیل مصادف شده است برهمین اساس اعلام شد که برخی از دانشگاه‌ها تصمیم دارند امتحانات پایان ترمشان را زودتر یا دیرتر از مسابقات جام جهانی برگزار کنند.

در واکنش به این موضوع عبدالرحیم نوه ابراهیم، مدیر کل برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم درباره عدم تغییر زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های کشور به علت برگزاری جام‌جهانی فوتبال به مهر گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قصد تغییر زمان امتحانات پایان ترم را ندارد، دانشگاه‌ها در این زمینه مختار هستند و اجازه تغییر در زمان برگزاری امتحانات پایان ترم را دارند، هرچند بعید می‌دانم دانشگاهی چنین تصمیمی بگیرد.حسین غریبی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز درباره تغییر امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد تاکید کرد: دانشگاه آزاد تابع تصمیمات وزارت علوم است و از آنجایی که قرار نیست زمان برگزاری پایان ترم تغییر کند، دانشگاه آزاد امتحانات را طبق تقویم آموزشی از پیش اعلام شده، امتحانات را برگزار می‌کند.

وی تاکید کرد: تمام واحدهای دانشگاه آزاد از سیستم یکپارچه‌ای تبعیت می‌کنند و نباید زمان برگزاری امتحانات را تغییر دهند. براساس تقویم آموزشی منتشر شده توسط دانشگاه‌ها به نظر می‌رسد دانشگاهی تقویم آموزشی خود را به علت مصادف شدن با جام جهانی 2014 تغییر نداده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۷
قرار نیست که دانشجویان تمام بازی های جام جهانی را تماشا کنند. در ضمن بازی ها به وقت ایران شب برگزار میشه. دلیلی نداره زمان امتحانات تغییر کنه.
بابا به خدا جام جهانی همون وسط امتحانات دنشگاه ها حال میده یادش بخیر دور قبل که در جمع دانشجویان این رقابت ها را با شور و حالی عجیب دنبال می کردیم
به خاطر فوتبال كه نبايد برنامه كشور رو تغيير داد
كار خوبي ميكنن تغيير نميدن
آقا ما نفهمیدیم که بالاخره مدارس ودانشگاهها چه ربطی به جام جهانی دارد آیا این تعطیلات در طول سال واین هم اخر سال موجبات افت تحصیلی را در بر ندارد و اثرات آن در سالهای بعد نمایان نمیشود . آیا در تمام دنیا مثل ما رفتار میکنند؟ ؟ ؟
که چی دانشجو باید درسش را بخواند اولویت درسش هست حالا اگر کسی دنبال فوتبال هست خودش چوبش را می خورد.
دانشگاه پیام نور امتحاناتش رو زودتر برگزار کرده!
به طوری که بنده تا الان که 17 خرداد هست 4 امتحان دادم!
دست دانشگاه آزاد درد نکنه اصلا براچی تاریخ رو عوض کنن تمام برنامه های مارو زیر سوال میبرن جام جهانی که چهار سال یک بار برگزار میشه چه ارزشی داره که عقب بیفته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی