بازدید 10062

بازگشت ۵۰ تروریست اتریشی از سوریه

منابع اتریشی با اشاره به بازگشت ۵۰ تروریستی از سوریه، از آنها و دیگر تروریست هایی که به این کشور وارد می‌شوند به مثابه بمب زمان دار یاد کرده‌اند.
کد خبر: ۴۰۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸ 06 June 2014
منابع اتریشی با اشاره به بازگشت ۵۰ تروریستی از سوریه، از آنها و دیگر تروریست هایی که به این کشور وارد می‌شوند به مثابه بمب زمان دار یاد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، یک رسانه اتریشی از بازگشت نزدیک به 50 تروریست اتریشی به این کشور از سوریه خبر داد و آنها را به مثابه بمب زمان‌داری که امنیت این کشور اروپایی را تهدید می‌کند توصیف کرد.

این رسانه اتریشی به نقل از منابع اطلاعاتی اتریش آورده است: این تروریست های تکفیری در کنار القاعده و گروه های مسلحی مانند جبهه اسلامی و جبهه النصره و  دیگر گروه های مسلح در سوریه حضور داشته اند و خطری این تروریست ها برای اروپا روز به روز بیشتر احساس می شود.

از سوی دیگر دفتر مبارزه با تروریسم وین مجددا درباره بازگشت تروریست ها و خطر آنها برای جامعه اتریش و دیگر کشورهای اروپایی هشدار داد و بیان کرد: خطر تروریست ها که اروپا از آن می ترسد در بروکسل و تیراندازی آنها در مرکز این پایتخت بلژیک خود را نشان داد.

در این بیانیه آمده است: تروریست هایی که به اتریش بازگشته اند قبلا در سوریه در کنار گروه های مسلح بوده اند و مقامات اتریشی را به اقدامات تروریستی در صورتی که به دادگاه ارجاع شوند یا گزندی به آنها و خانواده هایشان وارد شود تهدید کرده اند.

از سوی دیگر احزاب مخالف اتریش به ویژه حزب الاحرار خواستار نظارت بر سلفی ها و تحرکات افراطی ها در اتریش و ممانعت از فعالیت اخوان المسلمین شد.

این درحالی است که وزارت کشور اتریش قبلا از وجود بیش از صد اتریشی با اصلیت چچنی، عربی و ترکیه ای و بوسنی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی