بازدید 81416

حضور دائم سردار در اینترنت كار دستش داد!

سردار آزمون در بازگشت تیم‌ملی به تهران از اردوی اتریش، راهی گنبدكاووس شد تا در كنار خانواده خود كمی استراحت كند و سپس مهیای حضور در جام‌جهانی شود اما...
کد خبر: ۴۰۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰ 04 June 2014
این حضور دائمی در شبكه‌های اجتماعی و گذاشتن عكس‌های متعدد در صحفه شخصی بالاخره كار دست «سردار آزمون» داد!

به گزارش جام نیوز، بنا بر گفته یك منبع آگاه در فدراسیون فوتبال، وقتی "سردار آزمون" در یكی از جلسات فنی تیم‌ملی بزرگسالان و در حالی كه همه به دقت داشتند به جلو نگاه می‌كردند، با شیطنت عكسی از خود در شبكه‌های اجتماعی به اشتراك گذاشت تا از همان روز دهان‌های نزدیك به گوش مرد پرتغالی پشت سرش صفحه بگذارند و او از چشم كارلوس‌ كی‌روش بیفتد...
 
و سرانجام ظهر یكشنبه گذشته لیست نهایی تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی از سوی كارلوس كی‌روش اعلام شد كه در آن نام سردار آزمون بازیكن جوان و آینده‌دار كشورمان به‌چشم نمی‌خورد!
 
جوانی كه پیش از این گفته می‌شد از آث‌میلان، لیورپول، آرسنال و حتی بارسلونا پیشنهاد دارد و به شدت مورد توجه سرمربی پرتغالی تیم‌ملی است اما به یكباره همه چیز عوض شد.
 
سردار آزمون در بازگشت تیم‌ملی به تهران از اردوی اتریش، راهی گنبدكاووس شد تا در كنار خانواده خود كمی استراحت كند و سپس مهیای حضور در جام‌جهانی شود اما...
 
نكته دردناك آنجایی بود كه مادر سردار آزمون طبق یك سنت قدیمی در میان مردمان تركمن برای سلامتی و موفقیت پسرش گوسفند كشت، چكدلمه (نوعی استانبولی كه تركمن‌ها به روش خود پخته و با دست تناول می‌شود) پخت و مردم و اهالی محل را دعوت كرد و حسابی سور داد، غافل از آن‌كه سرمربی تیم ملی سردار آزمون را خط خواهد زد.
 
آزمون جوان ظهر یكشنبه در حالی كه بعد از انتشار فهرست نهایی تیم‌ملی شوكه به‌نظر می‌رسید در جواب خبرنگاران عنوان كرد شرایط مصاحبه كردن را ندارد.
 
از آن طرف خلیل آزمون پدر سردار كه در گذشته یكی از والیبالیست‌های خوب گنبد و ایران به‌شمار می‌رفت با لحنی دلخور و ناراحت به همكار ما گفت: «پسرم نای صحبت كردن ندارد. هیچ‌كس باورش نمی‌شد كه سردار را از تیم‌ملی خط زده باشند. كی‌روش باید در این باره جواب بدهد. كدام بازیكن را بهتر از او می‌دانستند كه به جام‌جهانی ببرند؟ حتی یك نفر هم در ایران فكرش را نمی‌كرد كه سردار خط بخورد و...!»
 
چه می‌شود كرد؟ پدر است و نمی‌تواند یأس و نومیدی فرزند را ببیند اما نكته عجیب و تأسف‌آور در این بین اینكه در آن مقاطعی كه سردار آزمون عكس‌های جالب و بعضا عجیب خود را در صفحات اجتماعی به اشتراك می‌گذاشت حواس كسی نبود تا به این جوان تذكر بدهد. به او یادآوری كند باید با تمركز بیشتری به تمرین بپردازد و هنوز برایش زود است تا این‌قدر در شبكه‌های اجتماعی دیده شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار