بازدید 5759

حبیبی: وظیفه حکومت هموارکردن راه بهشت است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اسلام دین فطرت است و اکراهی در پذیرش آن نیست، گفت: حکومت خوب وظیفه دارد راه های رفتن به بهشت را هموار کند.
کد خبر: ۴۰۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶ 01 June 2014
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اسلام دین فطرت است و اکراهی در پذیرش آن نیست، گفت: حکومت خوب وظیفه دارد راه های رفتن به بهشت را هموار کند.

به گزارش ایرنا، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب و در آستانه ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای نهضت امام خمینی (ره) در جهان معاصر نجات دادن بشریت از سقوط در جهنم ماتریالیسم بود.

دبیر کل حزب موتلفه ادامه داد: وقتی امام (ره) پرچم نه شرقی نه غربی و همچنین ولایت فقیه را برافراشت اندیشمندان جهان را به سوی اسلام و قرآن هدایت کرد و بشریت متوجه شد که باید حکومت را به دست عبد صالح و کسانی که فهم دقیق از اوامر الهی دارند، بسپارد.

حبیبی به فلسفه سیاسی امام(ره) و استقرار نظام الهی در ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) سرآغاز یک مسیر جدید در حرکت سیاسی بشر امروز است؛ مسیری که راه رسیدن به بهشت را هموار می کند و از سقوط درجهنم جاهلیت مدرن باز می دارد.



**بازگشت اخلاق به سیاست میوه انقلاب است

وی شکل گیری انقلاب اسلامی ایران را پایانی بر دین ستیزی متفکران فاسد غربی دانست و افزود: اولین میوه این رویکرد بازگشت اخلاق به عرصه سیاست و پاسداشت حریم فرامین الهی در این باره بود.

دبیر کل حزب موتلفه همچنین 15 خرداد را مبداء نهضت الهی امام خمینی(ره) دانست و گفت: این روز یک نقطه عطف در تاریخ ایران و جهان محسوب می شود.

حبیبی همچنین رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری را مورد تکریم قرار دارد و افزود: ایشان پس از امام (ره) انقلاب را در همان خطوط نورانی هدایت کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در نبرد سخت و نرم با دشمنان اسلام، امام گونه عمل کرد و ملت ایران را از گردنه های صعب العبوری به سوی قله های افتخار و عظمت هدایت کرده و مردم را به صراط مستقیم الهی و راه بهشت هدایت فرمود.

حبیبی اضافه کرد: یک حکومت خوب وظیفه دارد راه های رفتن به بهشت را هموار کند و نگذارد شیطان این مسیر را سد کند.



**اتحاد رهبران سیاسی غرب علیه اسلام علت آوارگی میلیون ها مسلمان

وی همچنین در مورد بوسه پاپ بر دست خاخام ارشد رژیم اشغالگر قدس گفت: این بوسه نشانه تفاهم مسیحیت صهیونیستی و خاخام های فاسد صهیونیست است.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: اتحاد رهبران سیاسی غرب علیه موجودیت اسلام منجر به پدیداری رژیم اشغالگر قدس، آوارگی میلیونها مسلمان فلسطینی و کشتار بیرحمانه صدها هزار انسان بیگناه در نیم قرن اخیر شده است.

حبیبی خاطر نشان کرد: پیروان واقعی دین حضرت موسی ازجنایات صهیونیست ها تبری می جویند و از فرعونیت استکبار غرب و صهیونیسم بیزارند.

وی اضافه کرد: آیا پاپ می داند که این بوسه در پی دیدار از فلسطین اشغالی ضد تعالیم حضرت مسیح پیامبر صلح و محبت است؟ آیا می داند بوسه به دست خاخام صهیونیست به معنی تایید جنایات علیه بشریت و نسل کشی مظلومان فلسطینی است؟

دبیر کل حزب موتلفه اظهار داشت: پیام این بوسه این است که مسلمانان در برابر توطئه مشترک مسیحیت صهیونیستی و صهیونیست ها و سران جنایتکار استعمار غرب قرار دارند.

حبیبی افزود: این بوسه درس عبرتی برای رهبران جهان اسلام و علمای دنیای اسلام است که از تفرقه و پراکندگی دست بردارند و دست به دست هم دهند و برای حیات مسلمین فکری کنند.

وی اضافه کرد: صهیونیست ها با فرقه سازی در دنیای اسلام و تقویت جریان تکفیری بر طبل واگرایی در جهان اسلام می کوبند و از سویی به تربیت رهبران دست آموز در دنیای مسیحیت می پردازند تا به راحتی دست آنها را به علامت تفاهم ببوسند.

دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به واکنش مسیحیان به این عمل ننگین گفت: بی تردید مسیحیان واقعی که دستشان به خون انسانها آلوده نیست از این تصویر احساس شرم و شرمندگی می کنند.



**باید به تشکیل امت واحده توجه کرد

حبیبی سخنان رهبر معظم انقلاب در روز بعثت مبنی بر عبور از اختلافات و تشکیل امت واحده را مورد تاکید قرار داد و گفت: علما و رهبران جهان اسلام باید دشمن خود را بشناسند و به تشکیل امت واحده اهتمام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی