بازدید 4321

ترافیک عرضه‌ شرکت‌های اصل ۴۴ در فرابورس

فهرست واگذاری‌های سازمان خصوصی سازی در هیأت عالی واگذاری نهایی شده و قیمت گذاری آن به اتمام رسیده است،.
کد خبر: ۴۰۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷ 01 June 2014
مدیرعامل فرابورس ایران از ترافیک عرضه‌های پر حجم شرکتهای مشمول اصل 44 قانون اساسی در فرابورس خبر داد و گفت: این عرضه‌ها به صورت بلوکی انجام خواهد شد.

امیر هامونی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که در آینده چه شرکت‌‌هایی وارد فرابورس می‌شوند که مشمول اصل 44 قانون اساسی هستند، اظهار داشت: لیست شرکت‌های قابل واگذاری از طریق فرابورس ایران توسط سازمان خصوصی‌سازی اعلام شده است.

وی افزود: در سال 93 میزان عرضه‌های سازمان خصوصی‌سازی بسیار پرحجم است که امسال این عرضه‌ها به صورت بلوکی در بازار سوم فرابورس انجام خواهد شد.

هامونی با بیان اینکه فهرست واگذاری‌های سازمان خصوصی سازی در هیأت عالی واگذاری نهایی شده و قیمت گذاری آن به اتمام رسیده است، گفت: این عرضه‌ها به مرور به صورت بلوکی در فرابورس ایران انجام خواهد شد.

وی درباره نحوه نظارت بر شرکت‌های واگذار شده از طریق فرابورس تأکید کرد: فرابورس تا زمان عرضه همراهی می‌کند و پس از آن سازمان خصوصی‌سازی طبق مدلی که تعریف کرده بر شرکت‌ها نظارت خواهد کرد.

عرضه‌های اولیه سال  93 فرابورس ایران


مدیرعامل فرابورس ایران در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار  فارس مبنی بر اینکه برای سال 93 چه میزان عرضه اولیه در فرابورس هدف‌گذاری شده است، گفت: برای سال  93 حدود 15 شرکت برای اولین بار در فرابورس برای عموم سرمایه‌گذاران عرضه خواهد شد.

وی درباره نزدیک‌ترین عرضه اولیه گفت: امیدواریم تا پایان خرداد 10 درصد از سهام پتروشیمی برزویه عرضه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان