بازدید 5170

خسارت 160میلیارد تومانی سیل گلستان

کد خبر: ۴۰۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ 31 May 2014
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل در استان گلستان 160 میلیارد تومان خسارت بر جا گذاشت.

مرتضی اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره حادثه سیل در استان گلستان اظهار داشت: روز گذشته 3 شهرستان رامیان، آزادشهر و علی‌آباد از توابع استان گلستان بر اثر سیل خسارت‌های بسیاری دیدند.

وی ادامه داد: در اثر این سیل راه‌های ارتباطی، تلفن، برق، آب و جریان‌های حیاتی 22 روستا قطع شده بود ولی با تلاش عوامل امداد و نجات و سایر دستگاه‌های مرتبط روز گذشته ارتباطات حیاتی 8 روستا وصل شد.

اکبرپور خاطر نشان کرد: سیل بسیار عظیمی در استان گلستان رخ داده بود ولی به دلیل اطلاعیه‌های سازمان مدیریت بحران و همکاری شهروندان این استان خوشبختانه علیرغم حضور بسیاری از مردم در تفرجگاه‌ها و مناطق جنگلی این استان تلفات انسانی نداشته‌‌ایم.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور خاطر نشان کرد: خسارت‌های زیادی به شالیزارها و واحدهای مسکونی وارد شده بود و بعضی از این واحدها صد در صد تخریب شده بودند.

اکبرپور یادآور شد: تأسیسات این شهرستان‌ها آسیب دیده بودند که با کمک نیروها و دستگاه‌های مختلف امداد و نجات مجددا راه‌اندازی شد.

وی تأکید کرد: تا امروز بعد از ظهر تمام ارتباطات روستاهای آسیب دیده در سیل وصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیل در استان گلستان 160 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشته است، گفت: در جلسه امروز برای جبران خسارت‌های وارده بر اثر این سیل تأمین اعتبار لازم صورت می‌گیرد.

اکبر‌پور به مردم توصیه کرد در فصل بهار و تابستان بیشترین بارش‌ها را به صورت رگباری داریم بنابراین مردم به اطلاعیه‌هایی که از این سازمان در رسانه‌ها منتشر می‌شود توجه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی