بازدید 3038

باید بدهکار سوءاستفاده‌گر را از سرمایه‌گذار جدا کرد

رئیس مجلس گفت: باید بدهکاران بانکی را به دو بخش بدهکارانی که سوء استفاده کردند و سرمایه گذارانی که به دلیل شرایط متغیر ارز دچار بدهکاری شدند تقسیم کرد.
کد خبر: ۴۰۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷ 30 May 2014
رئیس مجلس شورای اسلامی از آماده شدن سرفصل های اقتصاد مقاومتی در مجلس خبر داد و گفت: باید بدهکاران بانکی را به دو بخش بدهکارانی که سوء استفاده کردند و سرمایه گذارانی که به دلیل شرایط متغیر ارز دچار بدهکاری شدند تقسیم کرد.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی در شورای اداری استان مرکزی گفت: 300 سرفصل عملیاتی آماده شده است که در قالب قانون،اصلاح و تعییر قانون به مرور در مجلس  بررسی و تصویب خواهد شد.

وی اجرای درست اصل44 را در رفع مشکلات اقتصادی موثر دانست و گفت: مهمترین مسئله در اقتصاد کشور اصلاح سوء مدیریت هاست چرا که ما دارای منابع خدادادی و نیروی انسانی خوبی هستیم.

رئیس مجلس نگاه ملی برای حل مشکلات را بعد دیگر رشد اقتصادی دانست و افزود: توسعه علم و فناوری در عین توجه به فرهنگ اسلامی از خواست های رهبری معظم انقلاب است که با کار وتلاش جهاد گونه میسر است.

علی لاریجانی به موضوع بانک‌ها و ارائه تسهیلات نیز اشاره کرد و گفت: حمایت های بانکی از کار و تولید نیز می تواند مکمل باشد و باید بدهکاران بانکی را به دو بخش بدهکارانی که سوء استفاده کردند و سرمایه گذارانی که به دلیل شرایط متغیر ارز دچار بدهکاری شدند تقسیم کرد.

وی همچنین از تصویب و تخصیص اعتبارات بیشتر به آبیاری های مدرن برای کاهش مشکلات کشاورزی و همچنین از کشیده شدن خط ریلی محمدیه به اراک برای توسعه ریلی اراک به تهران حمایت کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست