بازدید 5123

کنسرتی برای پاسداشت جانبازان و ایثارگران

کنسرت رضا یزدانی و مازیار فلاحی با حضور 300 جانباز 70 درصد در برج میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۹ 30 May 2014
کنسرت رضا یزدانی و مازیار فلاحی با حضور 300 جانباز 70 درصد در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته جانباز، کنسرت موسیقی پاپ با حضور بیش از یک هزار نفر از جانبازان وجمعی ازخانواده شهدا، شامگاه پنجشنبه 8 خرداد در برج میلاد تهران برگزار شد.

در ابتدای این کنسرت مازیار فلاحی به روی سن آمد و قبل ازاجرای برنامه اش گفت: روزی که به آسایشگاه ثارالله جانبازان رفته بودم قول دادم که کنسرتی را با حضور این عزیزان برگزار کنم و حالا خوشحالم که این افتخار نصیب من و دوستانم شده و اکنون در خدمت جانبازان عزیز هستم.

وی در ادامه دو قطعه قلب یخی و لیلی ومجنون را اجرا کرد و قبل از خواندن موسیقی سوم خود با عنوان رفیق بچگی هام گفت: می خواهم درباره این موسیقی توضیح کوتاهی بدهم. من این موسیقی را به یاد دو دوست دوران نوجوانی ام ساختم که در زمان جنگ شناسنامه هایشان را دستکاری کردند و به جبهه رفتند و شهید شدند.

فلاحی در ادامه به معرفی داود جعفری نوازنده آکاردئون گروهش پرداخت و افزود: این نوازنده نابینا استاد پیانوی من بوده است. او نابغه موسیقی ایران است که در دانشگاه سالزبورگ اتریش در حال تحصیل دکترای موسیقی است.

این خواننده پاپ افزود : وقتی از او دعوت کردم که به گروه ما بیاید خودش ساز آکاردئون را برای اجرا در گروه ما انتخاب کرد.

پخش کلیپی از شهدای جنگ از دیگر میان برنامه های این کنسرت بود. پس از این بخش فلاحی موسیقی های نبش قبر، خدایا دوستت دارم، مترسک و یلدا را اجرا کرد.

شانه های بی لباس آخرین قطعه ای بود که فلاحی در این کنسرت اجرا کرد. وی قبل از اجرای این موزیک توضیح داد : آهنگ شانه های بی لباس را با همکاری امیر رهنما و به یاد شهدا و جانبازان عزیز کشورم ساخته ام که برای اولین بار در حضور شما جانبازان عزیز اجرا می شود.

در ادامه این برنامه، با حضور جانباز 70 درصد، آقایان سالکی و ملک زاده از رضا یزدانی و مازیار فلاحی تقدیر شد.

بخش دوم این برنامه اجرای رضا یزدانی بود. وی به روی سن آمد و در معرفی آهنگ اول خود گفت : میراث اجدادی موزیکی است که برای اولین بار در حضور شما جانبازان اجرا می کنم. علتش هم این است که این قطعه را به یاد تمام خانواده شهدا وجانبازان ساخته ام.

وی درادامه با بیان اینکه من همیشه به جانبازان ارادت خاصی داشته ام افزود: همیشه در کنسرت هایم سعی می کنم ازجانبازان برای حضور دعوت کنم ومعمولا تعداد کمی به کنسرت های من می آیند اما امشب خوشحالم که درحضور این همه جانباز عزیز برنامه اجرا می کنم.

حس تاریخ، داغ وˈطهران تهرانˈ از دیگر قطعه هایی بود که یزدانی اجرا کرد و با تشویق ممتد جانبازان همراه شد.

وی درپایان این برنامه موسیقی خلیج همیشه فارس را با همراهی تماشاگران اجرا کرد.

دراین برنامه که به همت موسسه توسعه هنرهای معاصر ومعاونت فرهنگی وزارت ارشاد برگزار شد مسوولانی ازجمله احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران، علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر و جمع کثیری از جانبازان و خانواده شهدا حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها