بازدید 24499
۲

حادثه تیراندازی رامهرمز از زبان برادر عاملان

برادرانم قبل از تيراندازي و كشته شدن از سوي پليس در يك فيلم به تشريح انگيزه خود از اين جنايت‌ها پرداخته بودند.
کد خبر: ۴۰۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶ 29 May 2014
برادر عاملان تيراندازي مرگبار در شهرستان رامهرمز گفت: برادرانم قبل از تيراندازي و كشته شدن از سوي پليس در يك فيلم به تشريح انگيزه خود از اين جنايت‌ها پرداخته بودند.

به گزارش مهر، زنگنه اظهار داشت: انگيزه اصلي اين جنايت يك قطعه زمين 61 متري بود كه طي چند سال گذشته در اين رابطه چندين بار اقدام به طرح شكايت كرده بوديم. وي افزود: در اين مدت برخي آرا به نفع ما و برخي نيز به نفع طرف ديگر پرونده صادر شد. يك شب نيز در خانه ما را تخريب كردند كه شكايت ما در اين خصوص به جايي نرسيد. برادرانم از اين موضوع خسته شده و نمي‌دانم چرا تصميم به اين كار گرفتند. البته آنها قبل از اجراي نقشه شان در يك فيلم ضبط شده به تشريح انگيزه خود پرداختند.

زنگنه خاطرنشان كرد: هم اكنون اين فيلم در اختيار من است و حاضرم آن را به مقامات انتظامي و قضايي تحويل دهم. پس از اين جنايت به دليل اينكه در آن شهرستان امنيت جاني نداشتم به تهران آمدم و در ديداري با دادستان كل كشور به تشريح پرونده پرداخته و از وي براي تامين امنيت جاني خود درخواست كمك كردم. وي تاكيد كرد: خانواده مقتولان قصد دارند مرا به رامهرمز كشانده و در آنجا براي انتقام‌گيري نقشه قتلم را اجرا كنند. اگر در اين پرونده اتهامي داشته باشم حاضرم در يك دادگاه در شهر تهران محاكمه شده و جوابگوي اتهاماتم باشم؛ اين در حالي است كه در ماجراي قتل‌ها من هيچ نقشي نداشتم.

زنگنه افزود: در حال حاضر همراه همسرم در شهر تهران آواره هستم و از دادستان كل كشور مي‌خواهم قبل از اينكه اتفاقي ناگوار براي من و همسرم رخ دهد براي تامين جاني ما اقدام كنند.

بر اساس اين گزارش صبح روز دوشنبه دو مرد موتورسوار در شهرستان رامهرمز به دليل اختلافات ملكي اقدام به تيراندازي به سوي طرفين درگيري خود كرده كه در جريان اين تيراندازي پنج نفر كشته شدند. دو برادر تيرانداز نيز در جريان تعقيب و گريز با پليس با شليك ماموران جان خود را از دست دادند. در حالي كه عاملان اين جنايت كشته شده‌اند، فيلم ضبط شده از سوي آنها تنها كليد پليس براي حل معماي اين جنايت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۲
آخه61متراونم تورامهرمزچقدرقیمت داره که همچین حماقتی مرتکب شده اند.
وقتی پرونده ها وشکایات ساده هم چندین سال به درازا می کشد وآخر الامر هم به نتیجه ای نمی رسد طرف عاصی می شود ودست به جنایت می زند .پس لازم است قوه قضاییه در رسیدگی به شکایات سرعت عمل وقاطعیت داشته باشد.بالخصوص در شهرستان وروستا.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی