بازدید 10707

رياست حسيني بر صداوسيما صحت ندارد

در چند وقت اخير رسانه‌ها چندين و چند گزينه براي رياست بر اين سازمان معرفي كرده‌اند كه هركدام بنا به دلايلي از قوت و ضعفي در رسيدن به مسند رياست صدا و سيما برخوردار هستند.
کد خبر: ۴۰۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۴ 29 May 2014
زماني از پايان عمر رياست عزت‌الله ضرغامي بر سازمان صدا و سيما باقي نمانده است. قرار بود خرداد رياست او بر اين سازمان تمام شود كه تا آبان حكمش تمديد شد. اما اين تمديد آنقدر بلند نبود كه رفتنش را كمرنگ و خيالش را براي ماندن محكم كند. در چند وقت اخير و به‌دنبال همين اتفاقات، رسانه‌ها چندين و چند گزينه براي رياست بر اين سازمان معرفي كرده‌اند كه هركدام بنا به دلايلي از قوت و ضعفي در رسيدن به مسند رياست صدا و سيما برخوردار هستند. ولي بين تمامي اين نام‌ها محمد حسيني وزير ارشاد احمدي‌نژاد بيش از همه مورد توجه قرار گرفت تا همچنان او گزينه جدي جانشيني عزت‌الله ضرغامي باشد.

در همين رابطه روزنامه اعتماد در گفت‌وگوي كوتاهي با رمضان شجاعي كياسري، نماينده ساري و عضو هيات نظارت بر صدا و سيما پرداخته است.

در چند روز اخير اخباري دال بر انتخاب آقاي حسيني به عنوان رياست بر سازمان صدا و سيما منتشر شده است. آيا چنين اخباري صحت دارند؟

بنده به عنوان عضو ناظر بر عملكرد صدا و سيما به شما مي‌گويم كه تاكنون چنين چيزي به ما اعلام نشده است و ما از آن بي‌خبر هستيم.

بي خبر هستيد يا چنين حكمي صادر نشده است؟

اگر چنين حكمي صادر شده بود يا چنين انتخابي نهايي شده بود به ما اعلام مي‌كردند ولي ما چيزي هنوز نشنيده‌ايم.

در مورد گزينه‌هايي كه تاكنون مطرح شده‌اند بفرماييد كه با اعضاي هيات نظارت بر صدا و سيما مشورتي صورت گرفته است؟

خير. هنوز چيزي گفته نشده است و ما هم در حد همين اخباري كه تاكنون در رسانه‌ها مطرح شده از گزينه‌ها مطلع هستيم.

انتخاب جايگزين از چه زماني به صورت جدي دنبال خواهد شد؟


تا آبان ماه هنوز زمان داريم. طبيعتا از چند روز و چند هفته جلوتر از پايان حكم آقاي ضرغامي رايزني‌ها و مشورت‌ها دنبال مي‌شود و در آن زمان مي‌توان از گزينه‌هاي جدي نام برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی