بازدید 8611

ابراز تمايل عمو قناد به ساخت برنامه براي راديو

مجيد قناد، مجري برنامه‌هاي كودك و نوجوان تلويزيون ابراز اميدواري كرد تا فرصتي فراهم شود در راديو برنامه‌سازي كند.
کد خبر: ۴۰۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵ 19 May 2014
مجيد قناد، مجري برنامه‌هاي كودك و نوجوان تلويزيون ابراز اميدواري كرد تا فرصتي فراهم شود در راديو برنامه‌سازي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، مجيد قناد درباره روند برگزاري سيزدهمين جشنواره بين المللي راديو گفت: برگزاري جشنواره راديو باعث شد تا هنرمندان قديمي و پيشكسوت اين رسانه، ديداري صميمانه با يكديگر داشته باشند.

كساني كه موهاي سپيدشان و چين و چروك‌هاي صورتشان نشان از زحمات، تلاش‌ها و سختي هايي دارد كه ساليان سال براي راديو و در راه راديو كشيده‌اند.

اين ويژگي‌ها همه نشان از تجربه و توانمندي اين عزيزان است؛ البته نكته مثبت ديگر جشنواره هم حضور آقاي ضرغامي، رييس سازمان صداوسيما در مراسم بود كه مثل هميشه هنرمندان را تشويق كردند.وي ادامه داد: كساني كه در راديو فعاليت مي‌كنند، با تمام وجودشان براي اين رسانه تلاش مي‌كنند و انرژي مي‌گذارند.

چراكه همه احساسات و مفاهيم بايد به واسطه صدا به مخاطب منتقل شود؛ بنابراين انرژي دو برابري صرف مي‌شود؛ براي مثال در تلويزيون يك گل نشان داده مي‌شود و ديگر نيازي به توضيح اضافه درباره آن نيست. اما همين گل در راديو بايد با تمام جزئيات توضيح داده شود.

توصيف درباره آن بايد آنقدر قوي باشد كه مخاطب از آن تصويرسازي كرده و حس مورد نظر در مخاطب انگيخته شود و به نظر من در نمايشي كه آقاي بهزاد فراهاني در مراسم اختتاميه اجرا كردند به خوبي بر اين مساله تاكيد شده بود.
 
 اين مجري همچنين درباره كاركردهاي برگزاري جشنواره بين المللي راديو ادامه داد: برگزاري جشنواره راديو براي فعالان و برنامه‌سازان آن نوعي تشويق است و برايشان ايجاد انگيزه مي‌كند. همين طور در انعكاس بين‌المللي تلاش‌هاي آن‌ها هم تاثيرگذار است. مشت راديو پر از استعداد و توانايي است. راديو مونس و همدم لحظه‌هاي مردم و ميهمان خانه‌هاي آنان در هر شهر و روستا و حتي در كشورهاي ديگر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار