بازدید 4531

طائب: مشکل غرب هستی ایران است

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه مشکل غرب، ایران هسته‌ای نیست بلکه هستی ایران است، گفت: قلب همه مخالفان آزادی‌خواهی در اسرائیل می‌تپد.
کد خبر: ۳۹۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵ 10 May 2014
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه مشکل غرب، ایران هسته‌ای نیست بلکه هستی ایران است، گفت: قلب همه مخالفان آزادی‌خواهی در اسرائیل می‌تپد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مراسم مدافعان حرم درسیاهکل اظهار کرد: ما امروز با انقلاب اسلامی در دنیا شناخته می شویم و انقلاب نیز با امام خمینی (ره) شناخته می‌شود.

وی افزود: مرحوم عسکر اولادی و شهید مهدی عراقی در سال 42 جزو نیروهای امام بودند و در آن زمان ایران وضعیت خوبی نداشت و از کمبود بسیاری از امکانات رنج می برد.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: در آن زمان وقتی که این دو بزرگوار به خدمت امام خمینی (ره) رفتند، ایشان فرمودند که ما  سه هدف را دنبا ل می کنیم، اول اینکه بساط سلطنت و شاهنشاهی برچیده بشود، دوم در ایران حکومت جمهوری اسلامی برپا بشود و سومین هدف نیز این است که این پرچم را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

طائب با بیان اینکه تا کنون دو هدف امام خمینی (ره) محقق شده است و هم اکنون هیچ وظیفه ای به جز رساندن این حکومت به دست امام زمان (عج) نداریم، تصریح کرد: در 22 بهمن نظام سلطنت برچیده شد و سپس مردم به حکومت جمهوری اسلامی رأی آری دادند و ما باید کاری کنیم تا آخرین هدف امام یعنی رساندن این پرچم به دست صاحب اصلی اش نیز انجام بشود.

وی با بیان اینکه سه مکتب یهود، مسیحی و مشرک در جهان خارج از اسلام شیعی وجود دارد، ابراز کرد: آن کشیشی که قرآن را آتش زد مسیحی نبود، زیرا کشیش مسیحی قرآن آتش نمی زند، جنگ صلیبی نیز برای مسیحی‌ها نبود، در همه این وقایع یک نفر آنها را هدایت کرده بود و یا این افراد نفوذی بودند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار خاطرنشان کرد: مسیحی‌ها در مدارس مذهبی خود جنگ کردن را آموزش نمی‌دهند، بلکه آنها اعتقاد دارند که وقتی که حضرت مسیح بیاید دنیا را صلح فرا می‌گیرد و ما نیز می‌گوییم که پس از ظهور امام (عج)، حضرت مسیح با ایشان ورود خواهند کرد و به برکت حضور ایشان تمام مسیحیان مسلمان می شوند.

طائب با بیان اینکه مشرکان تمامیت خواه نیستند و مانند زمان پیغمبر (ص) می‌گویند که شما به دین ما کاری نداشته باشد و ما نیز به دین شما کاری نداریم، گفت:  اما یهودیان تمامیت خواهد هستند و جنگ طلب، آنها می گویند که تمام جهان برای ما است.

قلب همه مخالفان آزادی‌خواهی در اسرائیل می‌تپد

وی  با تأکید بر اینکه ما برای فراهم کردن شرایط ظهور امام زمان (عج) باید با دشمنان ایشان مبارزه کنیم، تصریح کرد: اگر امام زمان (عج) هم اکنون ظهور بکند، اوباما و هم پیمانان او دشمن اصلی ایشان خواهند بود، زیرا قلب همه دشمنان اسلام و مخالفان آزادی خواهی جهان در اسرائیل می‌تپد.

رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: از امام پرسیدند که برای ظهور امام زمان (عج) می بایست با همه مبارزه کنیم؟ ایشان فرمودند که چنین نیست،  امام در 16 خرداد 58 در سخنرانی خود فرمودند «امیدواریم با بیداری جهان اسلام مقدمات فتح بزرگ انجام بشود.» این چیزی است که هم اکنون ما در بین کشورهای اسلامی شاهد ظهور آن هستیم.

امام راحل مهارت زیادی در دشمن‌شناسی داشتند

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام در دشمن شناسی بسیار مهارت داشتند، تصریح کرد: امام جایی نفرموده اند که آمریکا و انگلیس باید از صفحه روزگار حذف شوند، اما ایشان همانند آن فرمان خود که دستور دادند حصر آبادان و پاوه باید شکسته شود، فرمودند که اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود. این دستور برای قبل از ظهور امام زمان (عج) است و این کار یکی از کارهای مقدماتی برای ظهور ایشان می باشد.

طائب با اشاره به نام گذاری سال 93 به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری گفت: باید تمام انرژی های اقتصادی و فرهنگی که مخفی شده اند را به کار ببریم و آنها را آزاد کنیم.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: ما در انجام صله رحم تنبل شده ایم و هم اکنون می بایست خانه به خانه تبلیغ کنیم.

فرهنگ عاشورا در جامعه نهادینه شود

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار تصریح کرد: دشمنان اسلام می‌خواهند بی دینی را در بین جوانان ما رواج بدهند، اما ایام اعتکاف، ماه رمضان، شبهای قدر و ماه های محرم و صفر نمی گذارد این چنین شود.

طائب، خطاب به هیئتی ها گفت: حواستان را به روضه‌ها جمع کنید، البته باید رعایت کرد زیرا دشمنان اسلام می‌خواهند از ما شیعیان چهره وحشی گرایانه ای به جهان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) بر گردن ما حق دارد و اگر برای امام حسین (ع) بمیریم کار عجیبی انجام نداده ایم، ابراز کرد: باید فرهنگ عاشورا در جامعه نهادینه شود.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به توافقات انجام شده در مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو اظهار کرد: در این مذاکرات آمریکایی‌ها گفتند که همه چیز که به بمب اتم ختم می‌شود باید بسته شود و دیدیم که اجازه ندادند که بیش از 5 درصد اورانیوم را غنی سازی کنیم تا به قول آنها ایران نتواند به بمب اتم دست یابد.

طائب افزود: پس از آن آمریکا و اروپایی‌ها برای خود جشن گرفتند که ما ایران را متوقف کرده ایم و در اینجا نیز برای خود جشن گرفتند و گفتند ما کار بزرگی انجام داده ایم.

هویت حزب‌الله ایرانی است

وی با اشاره بر اینکه حزب الله ایرانی نیست، اما هویت آن ایرانی است، گفت: نتانیاهو پس از انجام توافقات ایران و 1+5 به اوباما گفت که کار غلطی کرده‌ای، ما می‌دانستیم که جمهوری اسلامی ایران بمب اتم نمی سازند و آن را حرام می‌دانند، مشکل ما این نیست، مشکل اصلی ما حزب الله و مقاومت است.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: پس از آن رئیس جمهور آمریکا به فاصله دو روز بعد از توافقات ژنو، توافقات انجام شده را زیر سئوال برد و گفت که ایران باید حقوق  بشر را رعایت کند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مردم ما می فهمند که علت مشکلات چیست، اما اوبامای احمق تا کنون نفهمیده است، خاطرنشان کرد: نتانیاهو به اوباما گفت که  مشکل ایران هسته‌ای نیست، بلکه هستی ایران است.

ملت ایران خستگی ناپذیر است

طائب تأکید کرد: آنهایی که می‌گویند ملت خسته شده‌اند و برویم حرف بزنیم و مذاکره کنیم باید بدانند که اینها حرف‌های اساسی نیست، حرف اساسی آن است که می خواهند ما را از خط مقاومت عقب بکشانند.

وی تصریح کرد: ما نباید بازی بخوریم و برگردیم و البته من یقین دارم که ملت ایران دیگر بازی نمی خورد و پای کار ایستاده است و سختی ها را نیز پشت سر می گذارد.

وی با اشاره به حضور خود در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا، گفت: در آن زمان انتخابات مجلس را در دولت احمدی نژاد در پیش رو داشتیم و تحریم های نفتی نیز شدید شده بود، مجری این برنامه در آخرین سئوال خود از من پرسید که آیا این سختیها در  رأی مردم تأثیر می گذارد؟ مجری انتظار داشت که من بگویم آری و بعد به مردم نصیحت کنم که در انتخابات شرکت کنند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار افزود: من در جواب خیلی صاف و پوسکنده گفتم نه، اصلاً اینچنین نیست و با یک داستان موضوع را برای وی تشریح کرد.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه مرم به تحریم و دشمنی غرب با انقلاب اسلامی عادت کرده‌اند، گفت: از ابتدای انقلاب این تحریم‌ها خبیثانه بوده است و سال به سال زیادتر شده و دیگر عادت کرده ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند مقاومت را از پا در بیاورند، ابراز کرد: دشمنان ما نتوانستند با جنگ ما را زمین بزنند، به همین دلیل با تحریم کشنده خواستند ایران را نابود کنند. آنها در جنگ 33 روزه نیز نتوانستند کاری بکنند. به همین دلیل به وسیله سلفی ها و تکفیری ها به  سوریه حمله کردند.

دنیای استکبار در سوریه شکست خورد

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: به غیر از عراق تمامی کشورها با تجهیزات نظامی فراوان به سوریه رفتند تا از آن طریق ارتباط ایران و حزب الله را قطع کنند و سبب شکست مقاومت در منطقه شوند.

 طائب با بیان اینکه دنیا با همه عظمت خود در سوریه شکست خورده است، گفت: پس از تشکیل بسیج در سوریه، سوری ها در ابتدا حاضر نبودند که به بسیجی ها اسلحه بدهند.

وی افزود: پس از اینکه تروریست ها نفوذ زیادی در خاک سوریه کردند، به آنها اسلحه دادند و توانستند بسیاری از شهرها را آزاد کنند. اکنون کار به جایی رسیده که سوری‌ها نیز می‌گویند که اسرائیل باید از روی صفحه روزگار حذف شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی