بازدید 3652

علي نصيريان رييس جشنواره تئاتر شهر شد

دومين جلسه شوراي سياستگذاري سومين جشنواره تئاتر شهر تشكيل و طي آن علي نصيريان هنرمند پيشكسوت و شناخته شده كشور به عنوان رييس سومين جشنواره تئاتر شهر معرفي شد.
کد خبر: ۳۹۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰ 10 May 2014
علي نصيريان در زمينه بازيگري، نويسندگي و كارگرداني تئاتر اسم و رسمي ماندگار درآورده است. او که در سال 1335 جايزه نخستين مسابقه نمايشنامه‌نويسي را براي نمايش بلبل سرگشته دريافت كرد و فيلم گاو نخستين فعاليت سينمايي او بوده است، به عنوان رييس سومين جشنواره تئاتر شهر در تئاتر فعاليت مي‌كند.

به گزارش روابط عمومي سومين جشنواره تئاتر شهر، دومين جلسه شوراي سياستگذاري سومين جشنواره تئاتر شهر روز چهارشنبه 17 ارديبهشت با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادي، رييس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران تشكيل و طي آن علي نصيريان هنرمند پيشكسوت و شناخته شده كشور به عنوان رييس و شهرام كرمي كماكان به عنوان دبير سومين جشنواره تئاتر شهر معرفي شدند. علي نصيريان سال گذشته نيز در دومين جشنواره تئاتر شهر مورد تجليل قرار گرفته و مراسم بزرگداشت اين هنرمند در مراسم اختتاميه برگزار شده بود. جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران، مهرماه 1393 و در مراكز فرهنگي و هنري شهر تهران برگزار مي‌شود.

نصيريان در 1380 به عنوان يكي از چهره‌هاي ماندگار ايراني در رشته بازيگري تئاتر و سينما شناخته شد. اين بازيگر با سابقه دو سال پيش با نمايش هفت شب با مهمان به كارگرداني فرهاد آييش به صحنه بازگشت و خوش درخشيد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان