بازدید 12003

احمد خاتمی: آبی از مذاکرات گرم نمی شود

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از مطرح کردن موشک های بالستیک، مسائلی همچون حقوق بشر و دست کشیدن از آرمان های فلسطین و دفاع از حزب الله را مطرح می کنند، افزود: زیاده خواهی های آنان تمامی ندارد.
کد خبر: ۳۹۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴ 09 May 2014
آیت الله ˈسید احمد خاتمیˈ امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکرات با 1+5 در چارچوب تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به قوت خودش ادامه پیدا می کند، البته نسخه حل مشکلات امروز ما دل بستن به مذاکره با 1+5 نیست.

به گزارش ایرنا، وی روز جمعه در آیین ˈیادواره سرداران و 114 شهید روستای فردوˈ در حسینیه شهدای فردو، با بیان اینکه فرهنگ مقاومتی مسیری است که شهدا به ملت ایران نشان داده اند، اظهار کرد: آنچه نسخه درمان ما می باشد ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش است.

وی افزود: به صراحت می گوییم که آبی از مذاکرات گرم نمی شود و این ها به دنبال بهانه جویی هستند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که به صراحت اعلام کردند که ساخت سلاح اتمی را حرام می دانیم، خاطرنشان کرد: می دانند که بمب اتم نداریم اما این دروغ را مرتب تکرار می کنند و پس از آن بلافاصله موشک های بالستیک را مطرح می کنند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی 400 کلاهک اتمی دارد و عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز نیست، گفت: شیشه عمر آمریکا، رژیم تروریست صهیونیستی است و برای تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس می خواهند که ایران موشک نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: موشک های ما به سمت مراکز حساس رژیم اشغالگر قدس است و اگر دست از پا خطا کنند ˈتل آویوˈ را با خاک یکسان می کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از مطرح کردن موشک های بالستیک، مسائلی همچون حقوق بشر و دست کشیدن از آرمان های فلسطین و دفاع از حزب الله را مطرح می کنند، افزود: زیاده خواهی های آنان تمامی ندارد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه باید آماده دفاع از اسلام و قرآن باشیم، تاکید کرد: ملت ایران با همان شوری که در عرصه دفاع از انقلاب حضور داشتند، این فرهنگ و راه شهیدان را حفظ خواهند کرد.

وی گفت: فرهنگ نفرت از آمریکا یعنی فرهنگ نفرت از کفر و مردم این نفرت را با شعار ˈمرگ بر آمریکاˈ نشان می دهند و این شعار فحش نیست بلکه اعلام موضع است.

روستای فردو در 40 کیلومتری شرق قم قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر