بازدید 3059
رایس:

دیپلماسی بهترین راه برای حل‌مساله‌هسته‌ای‌ایران

سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که دیپلماسی بهترین راه برای حل مناقشه هسته‌ای و عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.
کد خبر: ۳۹۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳ 07 May 2014
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که دیپلماسی بهترین راه برای حل مناقشه هسته‌ای ایران است.

به گزارش تسنیم، سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که دیپلماسی بهترین راه برای حل مناقشه هسته‌ای و عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

 مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا پیش از برگزاری نشست مشترک با مقامات رژیم صهیونیستی، با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از اینکه وارد "اسرائیل" شده و هدایت هیئت امریکایی برای برگزاری نشست مشورتی با هیئت اسرائیلی را برعهده خواهد داشت اظهار خوشوقتی کرده است.

رایس در ادامه تصریح کرد: به دنبال مشورت‌های بیشتر و جدی‌تری هستیم. همکاری امنیتی ما با اسرائیل هیچ‌گاه مستحکم‌تر از این نبوده است.

پیشتر اعلام شده بود، که در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای وین بین ایران و گروه 1+5،‌ سوزان رایس و وندی شرمن مذاکره‌کننده ارشد آمریکایی در مذاکرات وین برای انجام مشورت‌های بیشتر درباره برنامه اتمی ایران، دیداری از تل‌آویو خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی