بازدید 28150

اطلاعات‌تازه ازمحموله و مسافران هواپیمای مالزی

مساله تردید برانگیز عدم اعلام وزن واقعی باتری های لیتیوم است. اظهارات سخنگوی شرکت تولید کننده باتری ها به تردیدها در این باره می افزاید.
کد خبر: ۳۹۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶ 05 May 2014
20 تن از کارکنان شرکت فناوری نظامی تکزاس آمریکا، حدود 2.5 تن باتری لیتیوم که پیشتر گمان می رفت 200 کیلوگرم باشد، همچنین 4.5 تن میوه استوایی، اطلاعات منتشر شده جدید و سوال برانگیز از مسافران و محموله هواپیمای مفقود شده مالزیایی است.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه دیلی میل انگلستان، گزارش اخیر مقام های مالزی درباره هواپیمای مفقود شده «ام اچ 370» سوالات متعددی را درباره وزن و نوع محموله هواپیمای مذکور باعث شده است.

این گزارش تصریح می کند که هواپیمای مفقود شده حامل 4.5 تن میوه های استوایی و 2.5 تن باتری لیتیوم بوده است این در حالی است که پیش از این گمان می رفت محموله باتری ها حدود 200 کیلوگرم باشد.

این روزنامه می افزاید: مساله تردید برانگیز عدم اعلام وزن واقعی باتری های لیتیوم است. اظهارات سخنگوی شرکت تولید کننده باتری ها به تردیدها در این باره می افزاید. وی با تاکید براینکه «محموله شامل باتری و برخی تولیدات دیگر بود» می گوید: تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد، فاش کردن اطلاعات دیگر ممکن نیست.»

برخی پایگاه های چینی هم اشاره کردند که 20 نفر از مسافران این هواپیما، کارکنان شرکت فناوری سلاح واقع در ایالت تگزاس آمریکا بوده اند که شعبی را در چین و مالزی دارد. این گزارش ها اشاره می کنند که ممکن است گم شدن هواپیما با وجود این افراد ارتباط داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل