بازدید 3772
اگر قرار باشد فقط در حد یک اسم باشم هیچ‌وقت به تیم ملی والیبال نمی‌آیم

ظریف:غیبت کواچ به تیم ملی ضربه می‌زند

کد خبر: ۳۹۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 29 April 2014
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: وقتی داورزنی از من خواست به تیم ملی بازگردم نتوانستم به وی "نه" بگویم.

فرهاد ظریف در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حضورش در فهرست 22 نفره تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ جهانی اظهار داشت: از من انکار و از آقای داورزنی اصرار؛ رئیس فدراسیون والیبال به من لطف دارد و نمی‌دانم چرا این موضوع اینقدر حساس شده است. خوشحالم و به خودم می‌بالم، اما به هر حال باید بگویم که در بازگشت مجددم به تیم ملی داورزنی بیشترین نقش را داشت.

وی ادامه داد: داورزنی تماس‌های زیادی با من گرفت و درخواست کرد تا در تیم ملی حضور پیدا کنم. او شرایط تیم ملی را برایم توضیح داد و گفت که صلاح نیست در شرایط کنونی تیم ملی را تنها بگذارم؛ من هم نتوانستم به داورزنی "نه" بگویم. داورزنی به عنوان شخص اول والیبال ایران حق زیادی به گردن ما دارد و امیدوارم بازگشت مجددم به تیم ملی عاقبت خوشی داشته باشد.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: چون یک عمل جراحی داشتم و در حال حاضر طول درمان را سپری می‌کنم نمی‌توانم در اردوهای تیم ملی حاضر شوم. طول درمانم حداقل 20 روز طول می‌کشد؛ داورزنی گفت که فعلاً نامم در لیست ملی‌پوشان باشد و هر زمان شرایطش را داشتم در جمع حضور پیدا کنم.

ظریف افزود: حالا که داورزنی از من خواسته، من هم با تمام وجود به اردوها خواهم رفت. اگر قرار باشد نامم را اعلام کنند و بیرون بنشینم هیچ‌وقت شرایط را نمی‌پذیرم؛ من می‌آیم که باز هم با تمام وجود برای تیم ملی والیبال ایران بازی کرده و افتخارآفرینی کنم. اگر قرار باشد فقط در حد یک اسم باشم هیچ‌وقت نمی‌آیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران در خصوص حضور دیرهنگام کواچ در تمرینات تیم ملی تصریح کرد: دیر آمدن کواچ به والیبال ایران ضربه می‌زند و البته تا الان هم ضربه‌هایی را زده است. امیدوارم بازیکنان در غیاب وی تمرینات منظمی را برگزار کنند تا اینکه کواچ به ایران برسد.

فرهاد ظریف چندی پیش و در پایان مسابقات والیبال قهرمان قاره‌ها که به میزبانی ژاپن برگزار می‌شد از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد، اما اخیراً در فهرستی که برای حضور در لیگ جهانی والیبال اعلام شده است، نام وی به چشم می‌خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل