بازدید 15099

بوی تعفن پشت درهای پلمب فروشگاه

حدود سه هفته است که فروشگاه‌هایپر مارکت را پلمب کرده اند. هر چقدر با واحد 137 شهرداری تماس گرفته ایم، پاسخی به ما نمی‌دهند. از ورودی لابی ساختمان که عبور کنید، بوی بد مواد غذایی فاسد به مشامتان می‌رسد
کد خبر: ۳۹۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲ 29 April 2014
بوی بد مواد غذایی فاسدشدنی تمام فضا را اشغال کرده است. وقتی که رد بو را می‌گیرید به‌هایپر مارکتی می‌رسید که روی آن نوشته شده است: «به استناد ماده 100 قانون شهرداری، این مکان پلمب شده است.» ولی این نوشته دردی را از بوی بد دوا نخواهد کرد.

یکی از ساکنان منطقه ازگل به خبرگزاری برنا گفت: «حدود سه هفته است که فروشگاه‌هایپر مارکت را پلمب کرده اند. هر چقدر با واحد 137 شهرداری تماس گرفته ایم، پاسخی به ما نمی‌دهند. از ورودی لابی ساختمان که عبور کنید، بوی بد مواد غذایی فاسد به مشامتان می‌رسد.»

این شرایط نامساعد سبب می‌شود که دست به کار شوند و پی کار را بگیرند و بتوانند این وضعیت را سامان ببخشند ولی گویا این کار هم نتیجه‌ای در بر ندارد.

وی در مورد پیگیری‌های بی نتیجه‌اش می‌افزاید: «با شهرداری منطقه یک تماس گرفتیم، به ما گفتند منطقه ازگل، مربوط به ناحیه 9 شهرداری است. با آنجا هم تماس گرفتیم ولی کسی جوابگو نیست.»

  کسی پاسخگو نیست؟


پاسخ‌ها به نتیجه نمی‌رسد تا این‌که مدیران ساختمان دست به کار می‌شوند و با مراجعه حضوری به شهرداری باز هم به نتیجه‌ای نمی‌رسند.

زنی جوان می‌گوید: «حتی ما با وزارت بهداشت هم تماس گرفته‌ایم و به آنها گفتیم که حشرات و جانوران موذی به این منطقه آمده‌اند. وعده این را داده‌اند که وضعیت اینجا را سامان ببخشند ولی تا الان هیچ اقدامی‌ صورت نگرفته است. سؤال من این است که شما با مالک مشکل دارید، همسایه‌ها چه گناهی کرده‌اند؟»به گفته ساکنان، ساختمانی که تمام افراد ساکن در آن مسن هستند، از این وضعیت رنج می‌برند.

  واحد 137 شهرداری؛ بفرمایید!


یکی از مسئولان سامانه 137 می‌گوید: «اگر شهرداری مکانی را پلمب کرده باشد، طبق قانون انجام شده است. طبق ضوابط اخطار تخلیه را می‌دهیم. روزی هم که ملک پلمب می‌شود مالک می‌تواند مراجعه کند و درخواست دهد و ما 24 ساعت به وی مهلت تخلیه می‌دهیم. در این خصوص کوتاهی خود مالک بوده است.»

تماس اول با ناحیه 9 شهرداری منطقه یک تهران، کاملاً با موفقیت انجام می‌شود و تمام شک‌ها و شبهه‌ها به این سمت می‌رود که شهرداری کار خود را بخوبی انجام خواهد داد و این بار پاسخ قانع کننده‌ای نصیب‌مان می‌شود. اما ...داخلی پس از داخلی، باید منتظر بمانیم که ببینند شهردار پشت میز هست یا خیر!! تماس دوم برگشت می‌خورد، تماس سوم اما...

  اجرای احکام؛ بفرمایید!


گویی همه منتظر این هستند که واژه «دست به سر» کردن را به حد اعلا در حق‌مان تمام کنند. پاسخ‌ها از پیش آماده شده است. یکی از پاسخ‌دهندگان که به گفتن نام «کارشناس اجرای احکام» بسنده می‌کند می‌گوید:«به این وضعیت رسیدگی شده است. خود من امروز به آنجا رفته‌ام و شاهد این بوده‌ام که بوی بد به طور کامل از بین رفته است.

 ما به غرفه دارها اعلام کرده‌‌ایم که زمانی را به آنها اختصاص می‌دهیم برای این‌که بتوانند وسایل فاسدشدنی خود را خارج کنند.»و در پاسخ به این سؤال که آیا مهلت 48 ساعته در دستور کار اجرای احکام قرار گرفته یا خیر، می‌افزاید: «مهلت 48 ساعته داده بودیم. در نصف روز هم می‌توانستند این کار را انجام دهند ولی نمی‌دانیم چرا کوتاهی کرده‌اند.»

این در حالی است که با سؤال بعدی که می‌پرسیم: «اگر تا به حال پلمب این محل باز نشده، بو چطور از بین رفته است؟» می‌گوید: «ببخشید! من باید بروم، کار دارم!» و این آخرین مکالمه‌ای است که قبل از بوق اشغال خط شنیده می‌شود. شکایت ساکنان این منطقه حکایت از این موضوع دارد که درهای‌هایپر مارکت همچنان مزین به پلمب است و باز هم فضا پر شده از بوی بد مواد غذایی فاسدشدنی و هیچ کسی هم به داد این غرفه‌ها نرسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست