بازدید 9714

با همكاري اروپايي‌‌ها تعداد اعدام‌ها كاهش مي‌يابد

دبيرستاد حقوق بشر ديروز در ديدار وزير امور خارجه اتريش از آمادگي كشورمان براي همكاري در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با تروريسم خبر داد
کد خبر: ۳۹۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۵ 29 April 2014
دبيرستاد حقوق بشر ديروز در ديدار وزير امور خارجه اتريش از آمادگي كشورمان براي همكاري در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با تروريسم خبر داد و گفت: اميدوارم كشورهاي اروپايي نيز براي اين همكاري عزم و اراده جدي داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني ستاد حقوق بشر، محمدجواد لاريجاني در پاسخ به سوال سباستين كورتز، مبني بر علت بالا بودن تعداد اعدام‌ها در ايران گفت: نزديك به 80 درصد از اعدام‌ها در ايران به لحاظ عزم جدي ايران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر است و ايران به دليل داشتن بيش از 800 كيلومتر مرز مشترك با افغانستان، اصلي‌ترين مسير ترانزيت مواد مخدر به سمت اروپا است.

دبير ستاد حقوق بشر گفت: ما آمادگي كامل داريم با كشورهاي اروپايي كه علاقه‌مند مبارزه با اين پديده هستند همكاري كنيم و با كمك يكديگر در برابر آن بايستيم. دبير ستاد حقوق بشر با تكرار اينكه بيشترين تعداد اعدام‌هاي ايران مربوط به قاچاق موادمخدر است گفت: اگر كشورهاي اروپايي كه نگران ميزان بالاي اعدام در كشور ما هستند و به حق، ما نيز از آن راضي نيستيم، در همكاري با ايران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و تروريسم جدي باشند، قطعا تعداد اعدام‌ها، پايين خواهد آمد.

دبير ستاد حقوق بشر گفت: بخش ديگري از اعدام‌ها در ايران مربوط به مساله قصاص است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر