بازدید 4517

وزیر ارشاد:مدیریت‌جهادی با کاغذبازی ممکن نیست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که دولت به دنبال این است که امکانات را به سمت مناطق محروم و دور افتاده هدایت کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی بر این اساس شکل گرفته که عدالت را در حوزه فرهنگ و اقتصاد عدالت ایجاد کند
کد خبر: ۳۹۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷ 15 April 2014
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیریت جهادی با کاغذ بازی و بوروکراسی اداری تحقق پیدا نمی کند بلکه باید از این روال خارج شویم و جهادگرانه به نیروهای جوان و متعهد کمک کنیم.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اظهار داشت: امکانات فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان با دیگر استانها برخوردار قابل قیاس نیست و جمهوری اسلامی بر این اساس شکل گرفته که عدالت را در حوزه فرهنگ و اقتصاد عدالت ایجاد کند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که دولت تدبیر و امید به دنبال این است که امکانات را به سمت مناطق محروم و دور افتاده هدایت کند، تصریح کرد: با فراهم کردن فضای فرهنگی استعداد نیروهای جوان شکوفا خواهد شد.
 
جنتی به پیام نوروز مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بی شک عمل و حرکت در راستای این شعار محور فعالیت های وزارت ارشاد خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه دولت دچار یک سری محدویت ها است، افزود: تحریمهای یک دهه گذشته مشکلات زیادی برای دولتمردان نظام به دنبال داشته است به طوری در دولت یازدهم در سال گذشته فقط توانستیم21 درصد اعتبارات عمرانی کشور و اعتبارات جاری مانند حقوق کارکنان را تامین کند.
 
وزیر فرهنگ وارشاداسلامی به همراه هیئت دولت صبح امروز وارد زاهدان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار