بازدید 9479

علم‌الهدی از ایوبی حکم گرفت

کد خبر: ۳۹۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ 13 April 2014
با حکم دکتر"حجت الله ایوبی" معاون وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی و رئیس سازمان سینمایی ،"امیرحسین علم الهدی"به سمت مدیراجرایی و دبیرشورای سیاستگذاری سینمای "هنر و تجربه" منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ،در متن حکم ایوبی به امیرحسین علم الهدی آمده است:

«آقای امیرحسین علم الهدی؛ به موجب این حکم به سمت "مدیراجرایی ودبیرشورای سیاستگذاری سینمای "هنرو تجربه " منصوب می‌شوید.

این سینما علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای نمایش فیلم‌های هنری و تجربی،می‌تواند بستر مناسبی برای رشد و بالندگی اندیشه‌های خلاق جوانان علاقمند به هنر هفتم باشد.

انتظار می‌رود با تکیه بر اصول کلی تدوین شده سینمای هنر و تجربه که محصول جلسات متعدد جمعی از نخبگان کارآزموده این عرصه است،به سرعت این طرح مهم را اجرایی نمایند.

سوابق ارزشمند و به ویژه آگاهی و آموزش روزآمدتان در حوزه توزیع و نمایش،نوید بخش چشم اندازی روشن برای موفقیت این تجربه است.موفقیت روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»

"امیرحسین علم الهدی"متولد سال 1349 در تهران ودارای مدرک اقتصاد اجتماعی است. درکارنامه حرفه‌ای وی مواردی چون:مدیرگروه تولیدات ویژه شبکه جام جم(1379)،عضو هیأت اجرایی برگزار کننده جشنواره بین‌المللی فیلم فجر( 1376تا1378) و (1381تا 1389)،مشاور مدیرعامل بنیاد فارابی در حوزه توزیع ونمایش(1388تا1390)،مشاور اجرایی مدیرعامل خانه سینما(1386)،مشاور پخش و توزیع سینمایی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران(1384 تا 1388)،مدیرعامل شرکت پخش نمایشگران و مدیرپردیس سینمایی زندگی(1388)،معاون پردیس‌های سینمایی شهرداری تهران،مدیر راه‌اندازی پردیس‌های سینمایی رازی،تماشا،راگا و تماشا،مشاور اجرایی سازمان سینمایی سوره(1390تا1392)،نماینده خانه سینما در شورای صنفی نمایش(1388و 1389) و ... دیده می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار